  • Data: 2009-01-19 21:02:01
    Temat: Re: Czy to zdjęcie jest przepalone i jeszcze jedno pytanie.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jan 2009 12:39:25 -0800 (PST), Pawel_W <p...@g...com>
    wrote:

    W RT mam przepalony kanał niebieski.
    Za to w Bibblownicy to lepiej nie mówić. Z domysłu Bibble uruchamia
    autolevelsy i ratowanie świateł (to jest ustawione na 0 i *nie
    oznacza* że ratowanie jest wyłączone) - przepalony kanał niebieski,
    dachy w środku nieprzepalone, ale mają jakiś mlecznożółty zafarb.
    Wyłączenie autolevelsów powoduje, że już nic nie jest przepalone, ale
    zafab (delikatniejszy pozostaje). Wyłączam kompletnie ratowanie
    świateł, zafarbu *chyba nie ma* [1]. Ponownie włączam (na zero) i
    dodatkowo ustawiam odzyskiwanie monochromatyczne, zafarb żółty. Po
    małym guglu-guglu bawię się suwaczkiem Threshold (drugi suwaczek w
    ratowaniu świateł) - no robi się ,,biało''.

    Jest więc to zdjęcie przepalone, czy nie?

    [1]Chyba, gdyż ekran mojego laptopa tak się nadaje do rozpoznawania
    kolorów jak młotek do baletu artystycznego.
    --
    Grzegorz Krukowski