  • 41. Data: 2011-09-09 10:11:48
    Temat: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j4b060$tkb$1@news.onet.pl...
    > Bo podchodzisz do tematu praktycznie.
    > Pomyśl inaczej... jeden skleja modele, inny zbiera i renowuje
    > jakiś stary złom a jeszcze inny jeździ na ryby, itp, itd.
    > Takie hobby.
    > Ta Pani lubi sprzątać i jeździć w czystym pachnącym samochodziku.
    > Może nie robi tego "fachowo" ale ROBI, i już sam ten fakt sprawia
    > jej przyjemność.
    > Mam do takich ludzi taki sam szacunek jak i do wszystkich
    > posiadających jakąś pasję.

    Ale sa przeciez jakies granice.
    Np mycie plastikowych nadkoli, ktore po pierwszych kilometrach znow
    beda zakurzone, a po pierwszym deszczu tak samo brudne jak
    wczesniej.

    No chyba ze pani myje je codziennie, bo tak lubi ?

    J.

  • 42. Data: 2011-09-09 10:15:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/09/2011 18:55, Dominik wrote:

    > Moja mi zakomunikowała: Twój samochód - sam go sobie myj ...
    > I ani razu jeszcze się do niego nie dotknęła :)

    Twój samochód, to niech sobie jedzie autobusem do mamusi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 43. Data: 2011-09-09 10:24:20
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Ubik" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > mirror jakby nie działał link:
    >
    > http://tinyurl.com/3vm5wzs
    >
    > Pani Justyna:
    > http://img268.imageshack.us/img268/9374/90987671.jpg

    Niezłe cycki, jakby jeszcze dobrze gotowała...pełnia szczęścia...;-)

  • 44. Data: 2011-09-09 10:45:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 8 Sep 2011 20:13:19 +0000 (UTC), w <j4b7kv$bpt$1@node2.news.atman.pl>, AZ
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > Chyba wlaczyli logowanie, wczesniej nie bylo.

    Ale chyba tylko dla tego wątku. Pozostałe działają bez logowania.

  • 45. Data: 2011-09-09 10:54:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <a...@g...com> napisał(-a):

    > Chyba wlaczyli logowanie, wczesniej nie bylo.

    Ponieważ rejestracja to jakiś kosmos, podaję tymczasowe dane :).
    Login: plmiscsamochody
    Pass: plmiscsamochody1

  • 46. Data: 2011-09-09 10:59:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-09, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Ponieważ rejestracja to jakiś kosmos, podaję tymczasowe dane :).
    > Login: plmiscsamochody
    > Pass: plmiscsamochody1

    Taki post lub temat nie istnieje, być może został przed chwilą usunięty,
    wróć i spróbuj ponownie ;-)

    --
    Artur

  • 47. Data: 2011-09-09 11:00:47
    Od: " AA" <c...@W...gazeta.pl>

    Rysiek G. <v...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ta Pani lubi sprzątać i jeździć w czystym pachnącym samochodziku. Może nie
    > robi tego "fachowo" ale ROBI, i już sam ten fakt sprawia jej przyjemność.

    Może nie zrobiła tego aż tak jak ci tutaj:

    http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6279

    ale mimo wszystko podobieństwa są zaskakujące, sam przyznasz?

    A może w takim razie napiszesz, co w jej robocie było niefachowego?

    pozdr
    AA

  • 48. Data: 2011-09-09 12:09:51
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-09 10:24, Inead wrote:

    > "Ubik" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Niezłe cycki, jakby jeszcze dobrze gotowała...pełnia szczęścia...;-)

    niezłe cycki? Możesz mi wyjaśnić jak to stwierdziłeś widząc odbicie
    kobiety w wygiętej jak dupa kozy karoserii, która ubrana jeszcze w
    czarną sukienkę, gdzie nic nie widać.... Na tej grupie w sumie już nic
    mnie nie zdziwi.

  • 49. Data: 2011-09-09 12:12:05
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-08 18:19, Ukaniu pisze:

    > Ja nie chcę wiedzieć jak ona mężowi robi ....
    Polerkę znaczy?:-)

    M.

  • 50. Data: 2011-09-09 12:14:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/09/2011 20:40, P.B. wrote:

    > Nie szkoda byłoby Ci tego czasu na dopieszczanie jakiegoś obleśnego
    > niebieskiego poldka, albo pospolitego do bólu seata? Ja rozumiem ludzi,
    > którzy tak picują youngtimery - nawet Polskiego Fiata 125p z początków
    > produkcji, mercedesa w123, Golfa I, ale czyszczenie szczoteczką do zębów
    > 10-letniego Seata to perwersja.

    Ja tam zawsze wolałem poświęcić 10 godzin na zarobienie na lepszy
    samochód, niż picowanie starego sztrucla jakich pełno pod marketem. Ale
    co kto lubi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil