  • 31. Data: 2011-09-08 22:36:07
    Temat: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-08 21:40, P.B. pisze:

    > Nie szkoda byłoby Ci tego czasu na dopieszczanie jakiegoś obleśnego
    > niebieskiego poldka, albo pospolitego do bólu seata?

    Spokojnie. IMO za jakiś czas i ona dojdzie do podobnego wniosku, a i
    doświadczenie w tej materii zrobi swoje. Albo więc da sobie spokój, albo
    pójdzie dalej i np. zacznie robić to za pieniądze i/lub będzie wybierać
    coraz ciekawsze okazy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2011-09-08 23:08:24
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-08 19:08, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w
    > wiadomości news:j4askc$3ba$1@mx1.internetia.pl...

    > A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?

    a sie odpieprz od mojej..?
    moja nawet w swoim ma oborę - chyba, że ja posprzątam przy okazji
    mojego.. ;>

  • 33. Data: 2011-09-08 23:09:37
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-08 19:08, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w
    > wiadomości news:j4askc$3ba$1@mx1.internetia.pl...

    > A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?

    Eeeetam,
    moja nawet w swoim ma oborę - chyba, że ja posprzątam przy okazji
    mojego.. ;> Takie uny są, te baby..

  • 34. Data: 2011-09-08 23:16:12
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 08.09.2011 19:55, Dominik pisze:
    > Moja mi zakomunikowała: Twój samochód - sam go sobie myj ...
    > I ani razu jeszcze się do niego nie dotknęła :)

    Mi moja jakiś czas temu zaproponowała wstawienie samochodu do garażu na
    czas deszczu, żebym mógł zaoszczędzić na kupowaniu błota w sprayu. (:

    S.

  • 35. Data: 2011-09-08 23:28:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Eeeetam,
    > moja nawet w swoim ma oborę - chyba, że ja posprzątam przy okazji mojego..
    > ;> Takie uny są, te baby..

    No też wiem, dlatego żałuję że taki wyjątek jak ten a forum się nie trafił.

  • 36. Data: 2011-09-08 23:47:34
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    rozumiem czyszczenie błota z wnęk nadkoli, błotników etc, jest to jak
    najbardziej zasadne, ale mycie nadkoli plastikowych?

    > Na czerwono lub jakkolwiek inaczej oczojebnie - owszem. Ale oczyszczenie z
    > rdzy i odmalowanie na czarno, lakierem odpornym na wysokie temperatury -
    > dlaczego nie?

    no OK, jeżeli jest to jakieś żeliwo to mogą przyrdzewieć i dla mnie
    akceptowalnym kolorem do malowania zacisków byłby srebrny, ale czerwień jak
    w załączonym linku?
    ...chociaż i tak dobrze, że nie są to bębny polakierowane na czerwono ;-)

    brat

  • 37. Data: 2011-09-09 02:29:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Na czerwono lub jakkolwiek inaczej oczojebnie - owszem. Ale oczyszczenie
    > z rdzy i odmalowanie na czarno, lakierem odpornym na wysokie temperatury
    > - dlaczego nie?

    Ale po co? Przecież za chwile to i tak będzie umazane błotem i pyłem z
    klocków.

  • 38. Data: 2011-09-09 07:16:03
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > mirror jakby nie działał link:
    >
    > http://tinyurl.com/3vm5wzs

    Tez nie dziala, nie na fotek:)

  • 39. Data: 2011-09-09 08:16:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    artners.pl
    *wchpikus* napisał(-a):

    > Tez nie dziala, nie na fotek:)

    Wczoraj jeszcze były. Za dużo oglądaczy i limit transferu się wypsztykał

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 40. Data: 2011-09-09 08:43:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 20:05, Rysiek G. pisze:
    > Użytkownik "Ubik" napisał w wiadomości grup

    ej%20dodawany%20URL

    > Bo podchodzisz do tematu praktycznie.
    > Pomyśl inaczej... jeden skleja modele, inny zbiera i renowuje jakiś
    > stary złom a jeszcze inny jeździ na ryby, itp, itd.
    > Takie hobby.
    > Ta Pani lubi sprzątać i jeździć w czystym pachnącym samochodziku. Może
    > nie robi tego "fachowo" ale ROBI, i już sam ten fakt sprawia jej
    > przyjemność.
    > Mam do takich ludzi taki sam szacunek jak i do wszystkich posiadających
    > jakąś pasję.

    O, i to jest słuszne podejście - hobby to hobby i nie należy go
    analizować racjonalnie.

    Np. jaki sens jest zbudować zwodzony "jednokierunkowy" most z Meccano? ;)