  • 11. Data: 2011-09-08 19:03:02
    Temat: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-08 17:48, Ubik pisze:
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    > Tyle czasu poświęcić ...

    to samo forum, ten sam dział - "polonez dziadka - całokształt" i komora
    silnika onego poloneza.. - IMO przegięcie ;)

  • 12. Data: 2011-09-08 19:08:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości
    ej%20dodawany%20URL

    > to samo forum, ten sam dział - "polonez dziadka - całokształt" i komora
    > silnika onego poloneza.. - IMO przegięcie ;)

    A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?

  • 13. Data: 2011-09-08 19:14:29
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    > Tyle czasu poświęcić ...

    ja też lubię mieć czysto w aucie ale to już lekka przesada,
    jeżeli chodzi o mycie nadkoli to maniakalizm, a lakierowanie zacisków dla
    mnie to wioska,

    brat

  • 14. Data: 2011-09-08 19:34:36
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Ubik wrote:

    http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    > Tyle czasu poświęcić ...

    Chyba nigdy nie zrozumiem ludzi, ktorzy az tak pieszcza zwykle wersje
    seryjnych, masowo produkowanych aut. To troche jakby prac podeszwy
    butow po kazdym powrocie do domu.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2011-09-08 19:36:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-08 18:41, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Większość osób tak robi. ;)

    Dobrze że koła zdejmują, przecież między ramiona alufelg dałoby się
    wcisnąć pędzelek :)

  • 16. Data: 2011-09-08 19:44:08
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-08 19:02, P.B. pisze:
    > Ciekawe czy
    > szpachla i lakier kładzione w przerwach między jednym a drugim deszczem
    > dotrwają choć do zimy.

    Wątpię. Szczególnie, że pod szpachlą jest dalej mnóstwo rdzy :/
    Ale z drugiej strony chciałbym mieć tyle czasu, żeby móc go poświęcić na
    to, co mi sprawia przyjemność...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 17. Data: 2011-09-08 19:51:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ubik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j4ao5a$bcn$1@inews.gazeta.pl...
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL
    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    > Tyle czasu poświęcić ...

    No, pamietaj ze to nacja ktora codziennie sie godzine przed lustrem
    upieksza :-)

    Co kto lubi. Ona widac lubi kliniczna czystosc. Paranoicznie wrecz
    chyba lubi, bo nikt mnie nie przekona do mycia plastikowych
    nadkoli, ktore beda czyste do pierwszej jazdy :-)

    Czas .. jak sie dba, tak sie ma :-)
    Ciekaw jestem jak sie ten cynk sprawdzi jako podklad pod farbe, no
    ale one nie przerdzewieja na wylot. A blacha moze - a z nia nic
    nie zrobila. Ja bym tam zamalowal pod nadkolami.

    J.

  • 18. Data: 2011-09-08 19:55:04
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2011-09-08 19:08, Cavallino pisze:

    > A IMO - dlaczego moja baba nie jest taka?

    Moja mi zakomunikowała: Twój samochód - sam go sobie myj ...
    I ani razu jeszcze się do niego nie dotknęła :)

    --
    Dominik

  • 19. Data: 2011-09-08 19:58:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-08 19:14, bratPit pisze:
    ej%20dodawany%20URL

    > ja też lubię mieć czysto w aucie ale to już lekka przesada,
    > jeżeli chodzi o mycie nadkoli to maniakalizm,

    Takie owszem, ale raz na jakiś czas warto je umyć.

    > a lakierowanie zacisków dla mnie to wioska,

    Na czerwono lub jakkolwiek inaczej oczojebnie - owszem. Ale oczyszczenie
    z rdzy i odmalowanie na czarno, lakierem odpornym na wysokie temperatury
    - dlaczego nie?
    Oczywiście tylko w przypadku alufelg, bo w pod stalowymi felgami zacisk
    cokolwiek słabo widać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2011-09-08 19:59:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tomasz Pyra

    > Dobrze że koła zdejmują, przecież między ramiona alufelg dałoby się
    > wcisnąć pędzelek :)

    Mnie zastanawia po co w ogóle malują zwykłe zaciski albo -- co gorsza --
    bębny.