  • 21. Data: 2011-09-08 20:01:25
    Temat: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-09-2011 19:59, to pisze:

    > Mnie zastanawia po co w ogóle malują zwykłe zaciski albo -- co gorsza --
    > bębny.

    Ja bym oddał moje Brembo do odmalowania i oklejenia na nowo, ciekawe kto
    by to zrobił porządnie...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2011-09-08 20:05:46
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ubik" napisał w wiadomości grup

    >http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wk
    lej%20dodawany%20URL

    >nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    >Tyle czasu poświęcić ...

    Bo podchodzisz do tematu praktycznie.
    Pomyśl inaczej... jeden skleja modele, inny zbiera i renowuje jakiś stary
    złom a jeszcze inny jeździ na ryby, itp, itd.
    Takie hobby.
    Ta Pani lubi sprzątać i jeździć w czystym pachnącym samochodziku. Może nie
    robi tego "fachowo" ale ROBI, i już sam ten fakt sprawia jej przyjemność.
    Mam do takich ludzi taki sam szacunek jak i do wszystkich posiadających
    jakąś pasję.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2011-09-08 21:40:34
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 19:44:08 +0200, LEPEK napisał(a):

    > Ale z drugiej strony chciałbym mieć tyle czasu, żeby móc go poświęcić na
    > to, co mi sprawia przyjemność...

    Nie szkoda byłoby Ci tego czasu na dopieszczanie jakiegoś obleśnego
    niebieskiego poldka, albo pospolitego do bólu seata? Ja rozumiem ludzi,
    którzy tak picują youngtimery - nawet Polskiego Fiata 125p z początków
    produkcji, mercedesa w123, Golfa I, ale czyszczenie szczoteczką do zębów
    10-letniego Seata to perwersja.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 24. Data: 2011-09-08 21:50:08
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-08 17:48, Ubik pisze:
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    > Tyle czasu poświęcić ...

    Czy tylko mi wyskoczyła prośba o zalogowanie?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 25. Data: 2011-09-08 21:59:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Grejon* napisał(-a):

    > Czy tylko mi wyskoczyła prośba o zalogowanie?

    Nie tylko Tobie. Ale na forum jako takie da się wejśc klikając u góry

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2011-09-08 22:12:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dominik" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Moja mi zakomunikowała: Twój samochód - sam go sobie myj ...
    > I ani razu jeszcze się do niego nie dotknęła :)

    No tak, tyle że ja muszę myć i jej i swój, bo mi wstyd do brudnych wsiadać.
    Ale leniwy jestem, więc wolę żeby umył ktoś inny, szczęście że młodzież
    dorasta i czasem da się zapędzić. ;-)

  • 27. Data: 2011-09-08 22:13:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-08, Grejon <g...@g...com> wrote:
    ej%20dodawany%20URL

    > Czy tylko mi wyskoczyła prośba o zalogowanie?

    Chyba wlaczyli logowanie, wczesniej nie bylo.

    --
    Artur

  • 28. Data: 2011-09-08 22:13:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-08, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Chyba wlaczyli logowanie, wczesniej nie bylo.

    Zarejestruj sie, warto ;-)

    --
    Artur

  • 29. Data: 2011-09-08 22:15:24
    Od: "Ubik" <w...@W...gazeta.pl>

    mirror jakby nie działał link:

    http://tinyurl.com/3vm5wzs

    Pani Justyna:
    http://img268.imageshack.us/img268/9374/90987671.jpg

  • 30. Data: 2011-09-08 22:17:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Chyba wlaczyli logowanie, wczesniej nie bylo.

    Widać wysyp wchodzących z pms ich nastraszył.
    Nie wiedziałem że ta grupa ma taką moc. ;-)