  • 1. Data: 2011-09-08 17:48:58
    Temat: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: "Ubik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    Tyle czasu poświęcić ...

  • 2. Data: 2011-09-08 18:07:34
    Temat: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Ubik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    > Tyle czasu poświęcić ...

    Problem w tym różowym landrynku jest jeden - posmarować miejsce przylegania
    felgi do tarczy za pomocą smaru to jest krańcowo zły pomysł. Napęd i
    hamowanie ma być przenoszone przes siły tarcia felgi z tarczą a nie przez
    śruby.
    Generalnie bardzo wiele pracy alezdaje się nie raz udowodniono, że na
    giełdzie za takie puc można wyciągnąć +1000 - opłaca się dniówka? :] chocby
    nawet i 500? Opłaca!

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2011-09-08 18:19:54
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Ukaniu" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nawet i 500? Opłaca!

    Znajomy za moimi plecami lepiej to skomentował:
    Ja nie chcę wiedzieć jak ona mężowi robi ....
    :-)
    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 4. Data: 2011-09-08 18:20:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-08 17:48, Ubik pisze:
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    > Tyle czasu poświęcić ...

    Trochę dziwny pomysł z malowaniem elementów hamulców bez ich demontażu...

  • 5. Data: 2011-09-08 18:27:20
    Od: "Marcin" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Ukaniu" napisał w wiadomości

    > Znajomy za moimi plecami lepiej to skomentował:
    > Ja nie chcę wiedzieć jak ona mężowi robi ....
    > :-)
    Tutaj też ona;)
    http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6391

  • 6. Data: 2011-09-08 18:41:25
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tomasz Pyra

    > Trochę dziwny pomysł z malowaniem elementów hamulców bez ich
    > demontażu...

    Większość osób tak robi. ;)

  • 7. Data: 2011-09-08 18:43:18
    Od: amos <g...@g...com>

    On 8 Wrz, 18:41, to <t...@x...abc> wrote:

    > Większość osób tak robi. ;)

    Kto na przyklad? :)
    --
    amos

  • 8. Data: 2011-09-08 18:43:42
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Ubik

    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!! Tyle czasu poświęcić ...

    Przynajmniej ma jakieś hobby. Twoim hobby mógłby stać się np. słownik
    ortograficzny, a wtedy, być może, za jakiś czas zacząłbyś pisać mniej
    więcej poprawnie po polsku.

  • 9. Data: 2011-09-08 18:53:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin amos

    > Kto na przyklad? :)

    Poprzeglądaj, pełne idiotów, fora motoryzacyjne.

  • 10. Data: 2011-09-08 19:02:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2011 15:48:58 +0000 (UTC), Ubik napisał(a):

    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    > Tyle czasu poświęcić ...

    Wjedzie w kałużę i depresja gotowa LOL - żeby to jeszcze jakiś wyjątkowy
    okaz albo unikat był, a to niemal 10-letni plastikowy dupowóz z ręczną
    klimą, kaseciakiem i tylnymi szybami na korbkę.

    Ma kobita za dużo czasu. Ten poldek to już całkiem przerost formy nad
    treścią: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6391 Ciekawe czy
    szpachla i lakier kładzione w przerwach między jednym a drugim deszczem
    dotrwają choć do zimy.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek