  • Data: 2009-05-20 21:13:39
    Temat: Re: Czy to możliwe?
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    > Np? Jakie znasz metody na uzyskanie takiego efektu
    > _prostymi_technikami_fotograficznymi:
    > http://www.parales.pl/images/fotografia_przyrodnicza
    _6.jpg

    Nie bylem tam i swiatla nie mierzylem, wiec nie powiem
    jak mozna to zrobic. Pewnie najlatwiej zawsze postawic statyw
    i zrobic kilka fotek zeby bylo z czego szybko poskladac HDRa.
    I po wielu fotach widac, ze autor prefefuje takie rozwiazanie
    choc rzadko przyklada wage do wykonczenia i publikuje
    nawet straszne knoty.
    W niewielkich problemach z rozpietoscia najczesciej uzywam
    kombinacji od poziomow do rozjasniania cieni
    i przyciemniania swiatel i roznych tam opcji.
    Do korekty naswietlenia jest to zupelnie wystarczajace
    a odpowiada staremu jak fotografia maskowaniu pod powiekszalnikiem
    - o ktorym Ty ciagle zapominasz.
    Uzywales kiedys filmu i powiekszalnika?

    > Co Ci poradzę że o druku masz niewielkie pojęcie.

    He, he, juz widze tych wydawcow,
    ktorzy potrafia ustawic porzadna maszyne drukarska...
    Jesli maja pojecie co ona potrafi i jakiej jakosci materialu
    potrzebuje aby wykorzystac swoje techniczne mozliwosci,
    to dla mnie sa w tej czesci fachowcami.

    >[...]
    > Nie, napisałem coś zupełnie przeciwnego. Przeczytaj jeszcze raz i poszukaj
    > gdzie tam jest coś o technice robienia zdjęć.
    > [...]
    > Rozumiem że nigdy w życiu nie byłeś ciekaw jak coś jest zrobione, nawet
    > jeśli ta wiedza nie była Ci do niczego potrzebna? No to współczuję ;-)

    Kula w plot sasiada...
    Istotne sa fakty opisane w tym watku,
    a tutaj masz czarno na bialym, ze kolega jest w rozterce
    i pyta o sprawy potrzebne mu do pracy w wydawnictwie
    czyt. - zarabiania pieniedzy. Dlatego on sam jest najlepszym
    argumentem na moja opinie - choc nikt nie zabrania Tobie miec innej.

    > Ooootaaaak, same hadeery. Mniam.

    Ja tam jestem optymista, przeciez i tak nic mnie to nie kosztuje
    a zycie jest przyjemniejsze.
    see_you