  • Data: 2009-05-16 07:41:01
    Temat: Re: Czy to możliwe?
    Od: "cdn" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4a0e60d1$1@news.home.net.pl...
    > Trafiłem wczoraj na galerię zdjęć. Sam sporo fotografuję i publikuję, lecz
    > to co zobaczyłem powoduje że zaczynam się zastanawiać nad sensem
    > fotografii we własnym wykonaniu. Galeria znajduje się pod adresem
    > www.parales.pl (być może jest grupowiczom znana) - i pytam się ja teraz,
    > czy Waszym zdaniem te zdjęcia pochodzą z realnego świata?

    > - bardzo nieudolnie prowokujesz
    > albo
    > - niewiele zdjec w zyciu widziales

    Bardzo nieudolnie czytasz, skoro nie umiesz udzielić prostej odpowiedzi na
    tekst pisany. Albo niewiele w życiu ich udzieliłeś.

    Moja firma otrzymała zlecenie wydania albumu foto. Przy jego powstawaniu
    pracują ludzie, którzy, jak mi się do tej pory wydawało, mają pojęcie o
    fotografii. Potem zlalazłem wspomnianą galerię i zauwazyłem we własnych
    zbiorach duże braki. Szczególe intryguje mnie dział 'wschody', gdzie, jak
    już wspomniałem, fotografując pod światło udało się autorowi zachować
    poprawne oświetlenie obiektów na pierwszym planie. Normalnie powinny one
    wyjść czarne, a nie wierzę że facet jednolicie doświetlił dajmy na to
    40-metrowy pomost lampą błyskową, zachowując przy tym poprawną kolorystykę
    reszty z niebem włącznie.

    --
    cdn

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4080