  • 11. Data: 2011-08-31 14:05:00
    Temat: Re: Czy to już koniec budek telefonicznych?
    Od: m...@g...com

    > Zdemontowane budki powinni sprzedawac. Do tego jakas karte serwisowa, albo
    > "wieczna" karte dorzucic. Sam bym sobie bardzo chetnie zainstalowal w domu
    > srebrnego URMET-a (nie muszac martwic sie, ze policaje za chwile zapukaja w
    > moje okno), nie mowiac juz o automatach na monety.

    Te zdemontowane idą przecież chyba na części. Zostają obudowy (nawet
    bez słuchawek (bo to towar szczególnie deficytowy), tabliczek
    informacyjnych i wyświetlaczy), i myślę, że że takie coś dałoby się
    legalnie odkupić od TP.

  • 12. Data: 2011-08-31 16:17:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Wzmianki o automatach pojawiają się na stronach 31, 49 i 67.
    >Według przeprowadzających badania automaty są już we większości
    >niepotrzebne,

    No bo taka prawda - komu sie jeszcze chce korzystac z automatu ?
    Jest potrzeba jedynie w sytuacjach awaryjnych - tzn awarii komorki.
    No moze jeszcze w klesce zywiolowej.

    >automaty można zastąpić np. ogólnodostępnymi VoIP-ami.

    Ale jak ? Przeciez tu nie o medium chodzi, tylko o koszta.
    Jak beda publicznie dostepne, to ktos musi za to placic.

    >Aktualnie nie wyznaczono nikogo do dalszego świadczenia usługi
    >powszechnej. TP, która nie może zbytnio usuwać nierentownych aparatów

    Alez moze. Nie wiem o co chodzi - ale sporo usunela.
    Wandale, wynajem miejsca ?
    Wydawaloby sie ze raz zainstalowanego nie ma sensu usuwac.

    >żadnego efektu i UKE zlikwiduje obowiązek utrzymywanie automatów. A
    >wówczas zostanie pewnie jakieś 1000 najrentowniejszych automatów
    >(szpitale, lotniska, itp) i era budek w Polsce de facto skończy się.

    W szpitalach sie naprawde jeszcze automatow uzywa ?

    J.

  • 13. Data: 2011-08-31 17:46:15
    Od: m...@g...com

    > W szpitalach sie naprawde jeszcze automatow uzywa ?
    >
    > J.

    Zdziwiłbyś się, jak często. Większość starszych osób (bo chyba takich
    najwięcej jest w szpitalach) dostaje komórki do kontaktu z rodziną,
    ale używa ich tylko do odbierania połączeń. Ale gdy już chcą
    zadzwonić, kupują kartę i idą kawał do automatu. Taka już ich
    mentalność a na pytanie dlaczego nie dzwonią z komórki najczęściej
    odpowiadają "bo nie i tak!"

  • 14. Data: 2011-09-04 21:38:57
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 2011-08-31 00:06, SDD pisze:

    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Przy takich cenach polaczen?
    >
    > http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358536/Cennik_Automat
    y_2011_367141259.pdf

    > To chyba tylko na 800 oraz na numery alarmowe mozna zachecac.
    Jakby to jeszcze mozna abylo dzwonic kiedy czlowiek potrzebuje, a nie
    musi od razu wykupywac karte, co dla mnie jest jakims nieporozumieniem.
    Tymbardziej, ze takie karty maja stosunkowo krotki temin waznosci.