  • 1. Data: 2011-08-26 06:17:31
    Temat: LG 42LV375S - opinia
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    spokalem taki tv: LG 42LV375S - ma tuner dvb-t, dvb-s2, dvb-c,
    iptv....

    najbardziej mnie intesuja mnie te 2 pierwsze. Ktos moze ma i uzywa ten
    telewizorek? Jakies opinie? Cena 2100.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-08-26 07:07:36
    Temat: Re: LG 42LV375S - opinia
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-08-26 08:17, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > iptv....
    >

    > najbardziej mnie intesuja mnie te 2 pierwsze. Ktos moze ma i uzywa ten

    A to jest przewodowy aparat czy DECT?
    :-P

  • 3. Data: 2011-08-26 21:53:41
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 26 Aug 2011 09:07:36 +0200, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >A to jest przewodowy aparat czy DECT?
    >:-P

    oooops....ale jak tak dalej pojdzie to niedlugo zintegruja baze DECT i
    bedzie mozna dzwonic. Skype juz jest.

    sorki, ale mialo pojsc na grupe wyzej (pl.rec.telewizja).

    --
    ThinkXtra