  • 1. Data: 2011-08-30 23:12:38
    Temat: Poland Direct AD 2011 - testowal ktos?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Mam pytania odnosnie uslugi Poland Direct. Na stronie TP widze, ze to
    jeszcze dziala, a zatem mam pyatnie - co sie dzieje, gdy z zagranicy za
    pomoca tej uslugi ktos podejmie probe realizacji polaczenia z:

    - numerem podlaczonym do centrali TPSA, ale dzierzawionym przez innego
    operatora na zasadzie WLR,
    - numerem infrastrukturalnego operatora stacjonarnego kablowego (MNI, Netia,
    inni) czy GSM (T-Mobile, P4,...),
    - numerem stacjonarnym zintegrowanym z komorkowym (T-Mobile Numer
    Stacjonarny, Kwotoreduktor Stacjonarny Polkomtela),
    - numerem u operatora VoIP?

    Pozdrawiam
    SDD