  • 71. Data: 2011-02-06 21:53:24
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > I tu się mylisz kolego, ponieważ motocykle i motorowery/skutery już
    > wcześniej miały obowiązek jazdy przez całą dobę na światłach mijania (w
    > DZIEŃ RÓWNIEŻ) :-)

    Jak myślisz, po co?

  • 72. Data: 2011-02-06 21:57:23
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czemu nie ?
    > Wiekszosc mieli spora, a tryb nie byl az tak bardzo nienormalny.
    > Mogl im tylko Dorn projekt przetrzymac.
    >
    > J.

    Ponieważ nawet rząd był przeciw, to znaczy nie planowali wprowadzić tego syfu.
    A nikt u władzy nie lubi jak ktoś wchodzi w ich kompetencje.
    A tak się zagapili, a posłowie głosowali tak im się wydawało w przeciwieństwie
    do PO, gdzie była dyscyplina.
    W ostateczności PiS wprowadziłoby dyscyplinę, tak jak PO i załatwione.
    Wiem to z pierwszej ręki.

  • 73. Data: 2011-02-06 21:59:20
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-06 21:53, Kamrat pisze:

    > Jak myślisz, po co?
    Ja wiem po co ale Ty pewnie nie a nawet jak Ci to napiszę to i tak tego
    nie zrozumiesz i nie zaakceptujesz faktu bo masz fobie :-)
    Umiesz dyskutować, czy tylko umiesz zadawać głupie pytania do postów
    innych osób bo sam nie masz nic mądrego i prawdziwego do powiedzenia.

    Oskar Wilde

  • 74. Data: 2011-02-06 21:59:26
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > sprawdź z jakiej odległości w słoneczny dzień pod słońce widać oświetlony
    > pojazd a z jakiej ciemny.

    W dzień każdy samochód jest oświetlony. Światłem słonecznym, dziennym.
    Zaprzeczysz? A może udasz, że nie widzisz tego pytania?

  • 75. Data: 2011-02-06 22:00:26
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dajmy mu już spokój, bo mu aku siądzie :-) On tego albo faktycznie nie
    > rozumie, albo nie chce zrozumieć podobnie jak prezes PiSu niektórych
    > oczywistych spraw :-)
    > pozdrawiam

    Nawet nie wiecie jak mi was żal, ćwierćinteligenci.

  • 76. Data: 2011-02-06 22:01:42
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Jak myślisz, po co?

    Nabijać kabzę ruskim, zwiększać wpływy do budżetu, obniżać wydatki na
    opiekę nad warzywkami, samozadowalać polityków?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 77. Data: 2011-02-06 22:04:03
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-06 21:59, Kamrat pisze:

    > W dzień każdy samochód jest oświetlony. Światłem słonecznym, dziennym.
    > Zaprzeczysz? A może udasz, że nie widzisz tego pytania?
    Oświetlony tak, ale sam nie świeci i nie odbija promieni słonecznych bo
    nie jest lusterkiem (odbija niewiele promieni - zależne od koloru auta i
    jego szystości) :-)
    I znowu to co napisałem wcześniej, tylko zadajesz głupie pytania a sam
    nie masz nic do powiedzenia
    ps. Tobie by się przydało oświecenie (o ile już nie kest za późno)albo
    przynajmniej oświetlenie np. książki do fizyki :-)

    Oskar Wilde

  • 78. Data: 2011-02-06 22:07:14
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-06 22:00, Kamrat pisze:

    > Nawet nie wiecie jak mi was żal, ćwierćinteligenci.
    O skończyły się argumenty, których nigdy nie miałeś a przynajmniej ich
    nam nie przedstawiłeś - pewnie ściśle tajne przez poufne :-)
    A na dodatek zaczynasz sięgać po inwektywy, tzn. obelgi i ubliżanie bo
    Ty i tak nie zrozumiesz słowa inwektywy.
    Miłej nocy
    Oskar Wilde

  • 79. Data: 2011-02-06 22:42:00
    Od: z <z...@g...pl>

    Gabriel'wilk' pisze:

    > Rowerzysta nie jeździ 50km/h i więcej chyba że to peleton np. Tur de
    > Polgne. Ponadto Ci którzy dbają o swoje zdrowie i życie podobnie jak
    > motocykliści zakładają kamizelki lub inne odblaski i migające lub
    > świecące lampki :-)
    > pozdrawiam

    No ładnie :-)
    Okazało się że argumenty za świeceniem można równie łatwo obalić jak i
    argumenty przeciwko świeceniu. Jedne i drugie są mocno naciągane.
    Kwestia tylko siły lobbingu w sejmie.
    Smutne to. A najbardziej smutne że państwo, które dało obywatelowi prawo
    jazdy uważa go za idiotę.

  • 80. Data: 2011-02-07 07:22:22
    Temat: Odp: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Storik" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie Życzę Ci sytuacji, w której jadąc np. przez las (drogą, żeby nie było
    > wątpliwości :-) ) w słoneczny dzień nie zauważysz samochodu jadącego z
    > przeciwka lub Ciebie nie zauważy auto włączające się do ruchu

    Jak ktos ma problemy z wzrokiem to nie powinien otrzymac prawa jazdy.