  • 31. Data: 2011-02-06 10:04:06
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-06 00:35, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Nie tłumacz - i tak nie zrozumie...

    Jak to neeelix...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2011-02-06 10:09:32
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-02-06 00:02, Gabriel'wilk' pisze:

    > Komu, mnie? :-)

    Tia.
    pl.soc.polityka jest gdzie indziej. Info jest motoryzacyjne, jakie
    znaczenie ma skąd ono jest?
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 33. Data: 2011-02-06 10:18:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kamrat* napisał(-a):

    > Może nie mają pomysłu na rządzenie, ale przynajmniej nie są
    > łapówkarzami

    Dokładnie. Co najwyżej dają, ale braniem to się brzydzą ;) Vide: Adam
    Lipiński i Renata Beger

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2011-02-06 10:18:49
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-05 21:36, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > No nie - wreszcie tego trolla jeżdżącego "szybko i bezpiecznie" i
    > oczywiście bez świateł rozgipsowano po tym jak go nie zauważył kierowca
    > TIR-a?

    Nie, pewnie po prostu w końcu zrobił prawko, wsiadł za kółko i przestał
    pierdolić głupoty.

    Shrek.

  • 35. Data: 2011-02-06 11:02:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-05 20:41, Kamrat pisze:
    > Co się ma udać? Zniesienie tego syfu oczywiście.
    > Nie, nie jestem z Pisu, ale ich popieram i jak to zniosą to nawet na nich
    > zagłosuję. Może nie mają pomysłu na rządzenie, ale przynajmniej nie są
    > łapówkarzami

    A jak PiS głosowało? Za czy przeciw obowiązkowi?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 36. Data: 2011-02-06 11:10:47
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > No nie - wreszcie tego trolla jeżdżącego "szybko i bezpiecznie" i
    > oczywiście bez świateł rozgipsowano po tym jak go nie zauważył kierowca
    > TIR-a?

    Nelix nie miał prawka.

    Shrek.

  • 37. Data: 2011-02-06 12:00:49
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tja
    >
    > jak zwykle jakiś PISuar sie postanowił wykazać w czymś na czym sie zna...
    >

    > zużywaja sie akumulatory oraz nabijamy kabzę rosyjskim oligarchom :)

    A ty się znasz? A znali się ci, którzy wprowadzili ten nakaz?

    "Samochód, który ma włączone światła mijania jest bardziej widoczny na drodze.
    Nie każdy kierowca przecież ma doskonały wzrok, czasami ktoś ma przybrudzoną
    szybę. A światła są właśnie takim dodatkowym wyróżnikiem w czasie jazdy" -
    śmiać się czy płakać?

  • 38. Data: 2011-02-06 12:01:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Feb 2011 11:02:41 +0100, DoQ wrote:
> [...]

    Trzeba im przyznac ze lekarzy postraszyli skutecznie, drogowka tez
    trzesie d* :-)

    >A jak PiS głosowało? Za czy przeciw obowiązkowi?

    W wiekszosci przeciw
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &5&34&97

    J.

  • 39. Data: 2011-02-06 12:02:25
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ciekawa teoria przez to że lepiej widać pojazdy ludzie giną... :)

    Zaświecę ci lampką w oczy, a potem dam ci w ryja - nawet się nie zorientujesz.

  • 40. Data: 2011-02-06 12:03:57
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Już chyba są. Od lutego 2011.

    Może jeszcze od 7 lutego? We wszystkich produkowanych od tego dnia samochodach
    osobowych? Dasz sobie rękę uciąć?