  • 11. Data: 2010-11-15 08:58:37
    Temat: Re: Czy to auto jest tanie w eksploatacji ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-15 01:22, Jacek pisze:

    > Jeśli koniecznie chcesz rady: sprzedaj, dopłać i kup droższy
    > model.

    No ... w końcu rada na skalę twoich możliwości:
    sprzedaj/zezłomuj/zalicz drzewo.

    Dzięki !

    6008

  • 12. Data: 2010-11-15 10:13:35
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
    > w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:
    >
    > Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.
    >
    > ile toto serwis tego będzie kosztował ?
    > da się to porównać z nexia, lanos, seicento ?

    Da się porównac z tym że hyundai się raczej nie psuje. Ale też ta marka nie
    lubi "zagazowania".
    Nie mam pojęcia co do eksploatacji automatu - tu przydałaby się ocena
    fachowca bo może się to okazać jedynym lub najbardziej problematycznym
    elementem.
    --
    Jackare

  • 13. Data: 2010-11-15 10:46:39
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    => Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
    > w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:
    >
    > Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

    Balbym sie tylko tego automatu - i z tego powodu nie kupilbym takiego
    auta. Ciekawe jeszcze do kiedy ma wazna homologacje zbiornika na gaz.

    > auto widziałem automat super stan więc się on nie popsuje,

    Jasne. No chyba ze sie popsuje wtedy naprawa bedzie kosztowala tyle co
    dales za to auto.

    > auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

    O ile mozesz w kazdej chwili wydac 3k na nastepne, jak to sie popsuje i
    nie bedzie sie oplacalo naprawiac to pewnie ze nie ma.

  • 14. Data: 2010-11-15 10:55:17
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "Jackare" <j...@i...pl> wrote in message

    > Ale też ta marka nie lubi "zagazowania".

    Lubi, lubi. Wszystkie moje Sonaty się z BRC bardzo lubiły i lubią.

  • 15. Data: 2010-11-15 11:08:18
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    " Michał" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Szukałem auta NAJTAŃSZEGO z sensem,
    > w eksploatacji i zakupie, znalazłem takie coś:
    >
    > Hyundai Accent 1.5 97' klima, automat, LPG za 3k z małym hakiem.

    Fajne, bardzo proste i tanie w serwisowaniu auto. Nie miałem zbyt wiele
    doczynienia z Lanosami, ale Accentem jezdziło mi się sympatyczniej. Rozsądny
    wybór.

    > auto huczy przy 90km/h+, tz głośno się zaczyna robić
    > a przy 110 się już gorzej prowadzi - ale tak te modele mają ?

    "Głosne" opony, dziura w wydechu? W tym modelu niezbyt przyjemnie się robi
    od około 100-110. Efekt pływania to najczęściej, zuzyte gumowe elementy
    zawieszenia.

    > jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,
    > bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.
    > auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

    Jezdz do mechanika i nie spiesz się z wydawaniem pieniędzy. Ktoś tu niedawno
    rozsądnie zauwazyl, ze tej branzy brakuje pieniędzy, a nie aut.

  • 16. Data: 2010-11-15 12:01:28
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-15 01:22:55 +0100, "Jacek" <s...@o...pl> said:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości news:ibpu27$fth$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > jeśli auto jest sprawne to ten typ tak ma. Zapewne kwestia aerodynamiki
    > i oszczędności na materiałach.
    > Jeśli koniecznie chcesz rady: sprzedaj, dopłać i kup droższy model.
    > Sprawdź pod kątem komfortu i prowadzenia.
    > W przypadku niezadowolenia powtórz czynność.

    Bez sensu.
    NAJPIERW sprawdź, POTEM ewentualnie kupuj.

    (natomiast rada, by pozbyć się aut, które nie robią tego, czego się od
    nich oczekuje, jest akurat słuszna)

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-11-15 13:43:08
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > jako że czasu nie ma chce kupić pierwsze jakie widziałem,
    > bo następny czas będę miał za tydzień w niedzielę.
    >
    > auta za 3k to nie ma sensu brać do mechanika ?

    Części są bardzo tanie, ale typowe. Nie przypominam sobie żeby ktoś na
    forum.hyundaifanklub.pl miał taki samochód z automatyczną skrzynią. Ja bym
    go wziął do mechanika bo być moze zamiast podłogi jest rudy nalot.

    Gdyby było więcej kasy to lepiej brać accenta 2 czyli po 1999roku.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 18. Data: 2010-11-15 16:40:20
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    > Doradź wuju dobra rada, co wymienić w 23 jednomiesięcznych thaliach i
    > clijówkach by nie huczały powyżej 100 i perfekt się prowadziły przy 150
    > km/h.

    No cóż, mój 30 letni mercedes prowadzi się jak bajka przy 200km/h :)

  • 19. Data: 2010-11-15 18:12:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-15 16:40, Nex@pl pisze:

    > No cóż, mój 30 letni mercedes prowadzi się jak bajka przy
    > 200km/h :)

    "Zezłomuj go w czynie społecznym i pierdolnij w drzewo" - znany
    i lubiany PanJacek

    6008

  • 20. Data: 2010-11-15 18:24:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    > "Zezłomuj go w czynie społecznym i pierdolnij w drzewo" - znany i
    > lubiany PanJacek

    :) Za niego mogę już mieć nowe auto na F ;)