  • Data: 2011-04-20 10:34:23
    Temat: Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-04-2011 o 12:18 Alicja napisała na pl.comp.pecet:

    > Sprzedawczyk ma do zrealizowania plany sprzedażowe nałożone mu przez
    > 'górę' i ma obowiązek wcisnąć Ci tę kawę. Mnie nieustannie namawiają
    > na batoniki tudzież napoje energetyczne, za które dziękuję uprzejmie
    > bo wiem, że to ich praca. Tzn sprzedawców.
    > Co do kabla od nowego komputera, firma wyjaśniła, że zakupiliśmy
    > zasilacz w wersji OEM, a kable są do wersji BOX. A może na odwrót, nie
    > jestem pewna, co to znaczy.

    W całej tej farsie zdumiewa fakt, iż Ty Alicjo próbujesz jeszcze
    tłumaczyć nierzetelnych i nieudolnych sprzedawców. A przecież sprzedali
    Ci niepełnowartościowy sprzęt!, ponieważ urządzenie powinno posiadać
    wszystko co jest niezbędne do jego użycia. Ja rozumiem, że to może być
    OEM (może przydałoby się wytłumaczyć kupującemu - co to znaczy?), ale
    sprzedawca powinien to uzgodnić z kupującym.
    To tak jakby sprzedali Ci odkurzacz bez kabla. Przecież to się nadaje
    dla - co najmniej - Rzecznika Praw Konsumenta.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail