  • Data: 2011-04-20 20:57:09
    Temat: Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 22:29:34 +0200, WiesłaW napisał(a):

    > I po co ten sarkazm. Chodziło mi tylko o to, że od Rzecznika
    > nieświadomy konsument może dowiedzieć się naprawdę ciekawych
    > rzeczy. Jak ktoś lubi być robiony w konia - jego rzecz.

    Wszystko zależy od szczegółów, których Alicja nie podała.
    Jeśli kupiła zestaw oferowany przez sprzedawcę, to miała prawo zakładać, że
    będzie kompletny razem z kablem. Wówczas może się domagać kabla bez
    dodatkowych opłat.
    Jeśli sama dobrała wszystkie komponenty łącznie z zasilaczem w wersji OEM,
    to powinna się upewnić, czy niczego nie brakuje. Ale swoją drogą sprzedawca
    trochę dupa, bo powinien zwrócić uwagę jeśli czegoś w zestawie brakuje.
    Takie rzeczy w większości przypadków bez problemu daje się załatwić ze
    sprzedawcą, więc twierdzenie, że "to się nadaje dla - co najmniej -
    Rzecznika Praw Konsumenta" jest grubo przesadzone.

    Jak ktoś Ci sprzeda zepsuty towar, to korzystasz z gwarancji u sprzedawcy,
    czy od razu walisz do Rzecznika Konsumentów? Trochę rozsądku!

    > Ja wiem, że niektórzy by chcieli aby kupujący nie miał
    > żadnych praw.

    Daleko mi do takich osób.

    --
    GLaF