  • Data: 2011-04-19 13:41:23
    Temat: Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?
    Od: ikov <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do kabla od nowego komputera, firma wyjaśniła, że zakupiliśmy
    > zasilacz w wersji OEM, a kable są do wersji BOX. A może na odwrót, nie
    > jestem pewna, co to znaczy.

    Wersja OEM to zazwyczaj sam sprzęt, często zapakowany w samą folię, może
    być użyty przez serwis do składania komputera, wiec pudełka, kartony,
    kolorowe foldery i instrukcje w 79 językach sa niepotrzebne. Ma być jak
    najtaniej. Wersja box zgodnie z nazwa to dodatkowe pudełko, ładne
    woreczki, kabelki i tysiąc innych rzeczy... Ale kilkadziesiąt razy
    kupowałem składaki, zasilacz oczywiście oem, ale co ciekawe kabel był...
    Ostatnio zresztą do kupna dwóch drukarek xeroxa chcieli mi sprzedać
    kabelki USB, nie wziąłem (po szafach wala się kilka takich, zasilających
    to pewnie ze 20), a po otwarciu zakupionych drukarek okazało się, że
    kable USB sa już dołączone.