    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Date: Sat, 30 May 2009 14:24:17 +0200
    <gvbitd$h4c$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <gvn3e4$o6m$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>

    l...@l...localdomain wrote:
    > Zależy jak leży, potrafi i 6 godzin trzymać. Ale pod Linuksa są nietego
    > sterowniki do wifi i trzyma ledwie 4.

    U siebie testów nie robiłem, ale jest jakieś 5 godzin, wifi mam zawsze
    włączone, bo kabelków mi się nigdy nie chce odpinać ;) Czyli całkiem
    nieźle jak na tryb bez oszczędzania czegokolwiek (ekranu, procesora, wlan
    itd).

    > Co do transferów to hdparm właśnie
    > pokazał mi wynik testu: 61.93 MB/s.

    No to całkiem nieźle, ale mowa oczywiście o ciągłym odczycie? SSD będzie
    też szybsze przy małych pliczkach.
    U mnie na trzy dyski SSD wygląda to tak, że mają transfery do:
    + pierwszy: 35MB/s zapis, 40MB/s odczyt
    + drugi: 5MB/s zapis, 35MB/s odczyt
    + trzeci: 85MB/s zapis i 125MB/s odczyt
    Pierwsze dwa dawali z komputerem (z założeniem mały szybki na system i
    duży wolny na dane), chodzi to całkiem nieźle, ale demonem prędkości nie
    jest. Trzeci dysk kosztował tyle co pół tego komputera, ale za to prędkość
    jest powalająca a rozmiar wreszcie rozsądny.
    No i mogę włożyć jeszcze dysk 1.8 cala, ale już nie czuję takiej potrzeby.
    Ciekawostką jest to, że nowe asusy dostają tylko wyłącznie dyski takie
    jak z dwójki (trochę więcej miejsca, ale parametry szybkości....)

    d.