  • 11. Data: 2007-03-15 23:16:06
    Temat: Re: Czy tak można zrobić z TP ?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:
    > Thu, 15 Mar 2007 19:23:38 +0000 (UTC), w
    > <etc6fq$2btf$1@sparrow.axelspringer.com.pl>, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    > To nie jest wymiana, tylko kupno.
    Kupno jest wtedy, jak przychodzę bez starych klocków i płacę 60zł.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 12. Data: 2007-03-16 01:02:20
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    Coraz częsciej widuje "internet 1Mbps za 20zł*"

    *Przy jednoczesnym kożystaniu z usługo VoIP za 39,99zł miesięcznie

  • 13. Data: 2007-03-16 06:18:12
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Marek Burzyński napisał(a):
    > Coraz czÄ?sciej widuje "internet 1Mbps za 20zĹ?*"
    >
    > *Przy jednoczesnym koĹźystaniu z usĹ?ugo VoIP za 39,99zĹ? miesiÄ?cznie
    od hura bura operatorow

    gadajcie co chcecie ale zeby zapewnic sensowna jakosc nie mozna bez
    konca obizac cen - a te 20 zl to raczej jakis wstepniak przez 1-2 mc

  • 14. Data: 2007-03-16 06:49:06
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 15 Mar 2007 22:52:10 +0100, ANetGUS wrote:

    > Tak tylko, że te 28 zł jest przez 3 lub 6 miesięcy i potem płacisz 2
    > razy więcej.

    mowa była o opłacie za utrzymanie linii nie zaś o opłacie za net...

    --
    futszaK
    0601061867

  • 15. Data: 2007-03-16 08:11:45
    Od: "Adam Modrzejewski" <w...@d...pl>

> [...]

    > gadajcie co chcecie ale zeby zapewnic sensowna jakosc nie mozna bez
    konca obizac cen - a te 20 zl to raczej jakis wstepniak przez 1-2 mc

    Tez tak nie do konca, zwrocmy uwage iz te obnizki robi glownie jedna firma
    na rynku, ktora z powodu skali moze sobie na to pozwolic bo czerpie zyski z
    xx innych uslug. Inni operatorzy raczej nie sa sklonni tak ciac cen i robia
    to wylacznie z powodu i w odpowiedzi na ruchy tej pierwszej.

    Dla mnie sytuacja jest o tyle niebezpieczna iz na opisywana firme nie ma
    zadnego sposobu ani prawnego ani regulacyjnego i moze w niedlugim czasie w
    ogole dawac uslugi za darmo kosztem innych. Z pkt widzenia takiego dostawcy
    uslugi sa skalkulowane na zysk, a z pkt widzenia klienta koncowego ma np.
    net za darmo. Inna dziwna sprawa naszego rynku to to ze na ogol promocje
    postrzegane sa jako standardowa oferta.

    Wydaje mi sie to bardzo niezdrowa sytuacja.

    Pozdrawiam

    Adam Modrzejewski

  • 16. Data: 2007-03-16 08:40:26
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 16 Mar 2007 09:11:45 +0100, Adam Modrzejewski wrote:

> [...]
    > net za darmo. Inna dziwna sprawa naszego rynku to to ze na ogol promocje

    troche przesadzasz, powszechny dostęp do urzadzeń umożliwiających szybką
    transmisje danych powoduje że nie tylko fTP ma możliwość kreowania różnych
    ciekawych usług i dostarczania ich w jednym krablu z niską ceną
    jednostkową

    Powiem więcej - to że fTP zaczyna wchodzic w telewicje, łączy internet tv
    i telefon (z niską ceną jednostkową za poszczególne usługi ale ze
    sprzedawaniem ich w pakietach) jest naturalną konsekwencją rozwoju
    techniki, inni powinni również to robić.

    Ponadto widze pole do popisu dla cyfrowych platform rozprowadzających
    programy RTV. Oni nie mają możliwości świadczenia usługi szybkiego
    internetu z małymi opóźnieniami, zaś lokalni providerzy nie mają możliwości
    dystrybucji dużych strumieni danych oraz nie posiadają rozwiniętego
    ogólnopolskiego systemu sprzedaży usług. Ponadto mali dostawcy posiadają
    niewykorzystany potencjał instalatorów, skoro jeden z drugim potrafi
    zamontować antene do WiFi to potrafi również zamontować antene
    satelitarną, a podłaczenie skrętki ze stałym, nielimitowanym Internetem do
    cyfrowego tunera satelitarnego otwiera kolejne możliwości kreowania uslug
    konkurencyjnych wobec usług po ADSLu.

  • 17. Data: 2007-03-16 11:35:03
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

> [...]
    > Internetem do cyfrowego tunera satelitarnego otwiera kolejne możliwości
    > kreowania uslug konkurencyjnych wobec usług po ADSLu.
    to fakt ale z kim probowac takiej zeniaczki ?
    --
    Robert CyberM

  • 18. Data: 2007-03-16 12:28:22
    Od: "dzimi" <k...@d...com.pl>

    On 16 Mar, 12:35, Robert CyberM <c...@s...net> wrote:

    > to fakt ale z kim probowac takiej zeniaczki ?

    Cyfra, Polsat, TVN ? Tylko pytanie - czy ktoś już próbował ?

    --
    dzimi

  • 19. Data: 2007-03-16 15:01:32
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > Cyfra, Polsat, TVN ? Tylko pytanie - czy ktoś już próbował ?
    juz widze jak sie garna do wspoplracy... moze z 3-4 duzymi graczami na rynku
    ale nie z kilkuset sredniakami.
    --
    Robert CyberM

  • 20. Data: 2007-03-16 16:18:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 15 Mar 2007 23:16:06 +0000 (UTC), w
    <etck3m$2mhu$1@sparrow.axelspringer.com.pl>, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>
    napisał(-a):

    > Kupno jest wtedy, jak przychodzę bez starych klocków i płacę 60zł.

    Sprawdź fakturę jak dokonasz tej operacji, możesz się rozczarować licząc na
    "wymianę".