  • 1. Data: 2007-03-15 08:17:24
    Temat: Awaria Netii Slask ?
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    Chyba właśnie padła bramka netii do tpnetu (przynajmniej na śląsku)
    Trasy do tpnet kończą się w Jaworznie.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2007-03-15 08:24:58
    Temat: Re: Awaria Netii Slask ?
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 15.03.2007 Verox <a...@b...veroxsystems.com> napisał/a:
    > Chyba właśnie padła bramka netii do tpnetu (przynajmniej na śląsku)
    > Trasy do tpnet kończą się w Jaworznie.

    W Lublinie wszystkie BDI leżą i nie tylko na styku z TP.

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]

  • 3. Data: 2007-03-15 09:26:18
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Thu, 15 Mar 2007 08:24:58 +0000 (UTC), Piotrek Roczniak napisał:
    > W Lublinie wszystkie BDI leżą i nie tylko na styku z TP.

    E to u nas luzik w takim razie - oczywiście na partyline wysłuchałem 40 min
    melodyjki i... natura mnie wezwała to musiałem się rozłączyć :-(