  • 1. Data: 2007-03-11 08:19:12
    Temat: Awaria Crowley Data Poland w Katowicach/Ruda Śląska
    Od: "dzimi" <k...@d...com.pl>

    Witam,

    wczoraj miała miejsce awaria Crowley Data Poland w węźle Katowickim.
    Bynajmniej u Nas w Rudzie Śląskiej było to odczuwalne. Do BOA nie dało
    się dodzwonić. Od 18 do 21 cały czas wisiałem na linii i cały czas
    miałem komunikat: prosimy czekać, wszystkie linie są zajęte...

    czy ktoś może potwierdzić ? Awaria trwała od 17:50 do ok 21:50. Bo
    się tak zastanawiałem czy to problem w Katowicach (domniemam, że na
    Jordana 25) czy na stacji bazowej w Rudzie Śląskiej (kopalniany szyb
    Wanda)

    --
    dzimi

  • 2. Data: 2007-03-12 08:11:45
    Od: m...@t...pl

    w Gdyni działało bez problemów

  • 3. Data: 2007-03-12 13:23:25
    Od: Adam Jankowski <a...@u...o2.to.pl>

    U mnie działały w tym czasie dwie lokalizacje w Bytomiu południowym, nie
    działała jedna w północnej części miasta (radiolinia). Wszystkie biorą
    sygnał z Wandy.

  • 4. Data: 2007-03-13 07:38:53
    Od: m...@t...pl

    za to wczoraj technicy cdp wchodzili do swojego kontenera w gdyni,BBC
    o 18.00 a juz 10 min pozniej net mi padl,,,wnosili jakas radiolinie i
    potracili moj sprzet tak ze wysypał sie - słonie w składzie porcelany