  • 1. Data: 2007-03-15 08:40:22
    Temat: Czy tak można zrobić z TP ?
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1502981,10,item.html

    Czy można to przenieść na rynek reklamy usług telekomunikacyjnych ?
    Najtańsza neostrada w promocji nie kosztuje przecież 28 zł tylko 28 zł
    plus koszt utrzymania linii.

    Czy koszt utrzymania linii nie jest osobną usługą z którą abonament za
    neostrade nie powinien być łączony ?

  • 2. Data: 2007-03-15 10:16:30
    Temat: Re: Czy tak można zrobić z TP ?
    Od: "Adam Modrzejewski" <w...@d...pl>

> [...]
    > plus koszt utrzymania linii.
    >
    > Czy koszt utrzymania linii nie jest osobną usługą z którą abonament za

    W sumie chyba nie do konca bo neostrada tp jest sprzedawana jako usluga
    neostrady a to ze trzeba miec linie telefoniczna czy abonament telefoniczny
    to jest kwestia bardziej techniczna niz samej oferty. I w sumie promocja nie
    dotyczy kompletnej uslugi linii i neo tylko samej neo dla abonentow TP, tak
    mi sie wydaje. Inna sprawa, ze w promocjach powinno byc wyraznie napisane ze
    jest to promocja wylacznie dla posiadaczy linii TP bo promowanie neo za 28zl
    faktycznie moze wprowadzac w blad. No i wreszcie mozna sie uczepic tego ze
    promuje sie 28zl ktore jest tylko na jakis czas :)

    W przypadku biletow na samolot myk polega raczej na kuszeniu biletem za
    zlotowke a potem wypadaj z kasy na 100zl bo: oplaty lotniskowe itp itd.

    Pozdrawiam

    Adam

  • 3. Data: 2007-03-15 11:44:39
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Adam Modrzejewski napisał(a):

    > W przypadku biletow na samolot myk polega raczej na kuszeniu biletem za
    > zlotowke a potem wypadaj z kasy na 100zl bo: oplaty lotniskowe itp itd.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Adam

    właśnie to samo jest w NEO. Kuszą że kosztuję 28zł (bilet za złotówkę) a
    jeszcze trzeba opłacić koszty utrzymania linii (opłaty lotniskowe).

    Wszystkie reklamy TP są wprowadzaniem klienta w błąd, bo co by nie robił
    to i tak całkowity koszt korzystania z netu będzie wyższy niż w reklamie
    (tak jak cena biletu)

  • 4. Data: 2007-03-15 18:32:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 15 Mar 2007 12:44:39 +0100, w <etbbj3$fcc$1@news.onet.pl>, kulek
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Wszystkie reklamy TP są wprowadzaniem klienta w błąd, bo co by nie robił
    > to i tak całkowity koszt korzystania z netu będzie wyższy niż w reklamie

    Na tej zasadzie można się przyczepić do reklam typu "wymiana klocków za 50zł".
    Klient przychodzi i dowiaduje się, że trzeba mieć jeszcze własny samochód by tę
    usługę zrealizować ;).

  • 5. Data: 2007-03-15 19:23:38
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:

    > Na tej zasadzie można się przyczepić do reklam typu "wymiana klocków za 50zł".
    > Klient przychodzi i dowiaduje się, że trzeba mieć jeszcze własny samochód by tę
    > usługę zrealizować ;).
    Nie trzeba, wystarczy mieć stare klocki...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2007-03-15 20:08:37
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 15 Mar 2007 19:23:38 +0000 (UTC), w
    <etc6fq$2btf$1@sparrow.axelspringer.com.pl>, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    To nie jest wymiana, tylko kupno.

  • 7. Data: 2007-03-15 21:47:25
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 15 Mar 2007 09:40:22 +0100, kulek wrote:

> [...]
    > plus koszt utrzymania linii.
    >
    > Czy koszt utrzymania linii nie jest osobną usługą z którą abonament za

    doprowadź swoją własną linie a zapłacisz tylko za neostrade, oczywiście
    przy jednej sztuce nikt nie będzie chciał z Tobą rozmawiać :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 8. Data: 2007-03-15 21:49:36
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):
> [...]

    > Klient przychodzi i dowiaduje się, że trzeba mieć jeszcze własny samochód by tę

    Klient przychodzi i dowiaduje się, że musi mieć komputer do NEO....
    nie mówmy o rzeczach oczywistych.
    Kwestia "oszukiwania" klientów w reklamach jest nagminna i nie dotyczy
    tylko usług telekomunikacyjnych.
    slogany typu
    "NEOSTRADA ZA 1 Zł"
    "BLUECONNECT NAJSZYBSZY BEZPRZEWODOWY INTERNET" itp
    są nabijaniem ludzi w przysłowiową butelkę

  • 9. Data: 2007-03-15 21:52:10
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    > doprowadź swoją własną linie a zapłacisz tylko za neostrade, oczywiście
    > przy jednej sztuce nikt nie będzie chciał z Tobą rozmawiać :>

    Tak tylko, że te 28 zł jest przez 3 lub 6 miesięcy i potem płacisz 2
    razy więcej.

  • 10. Data: 2007-03-15 21:57:40
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > doprowadź swoją własną linie a zapłacisz tylko za neostrade, oczywiście
    > przy jednej sztuce nikt nie będzie chciał z Tobą rozmawiać :>

    Większość osób które czytają grupę powiązana jest z dostarczaniem usług
    Internetowych.

    Czy reklamujecie się (Internet za złotówkę) a jak przychodzi co do czego
    to opłata za kabel czy tam pasmo czy jak sobie to nazwiecie + xxx zł ?
    Z tych co znam nikt tak nie robi, bo klientów nie można oszukiwać.