  • Data: 2007-03-16 08:40:26
    Temat: Re: Czy tak można zrobić z TP ?
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Mar 2007 09:11:45 +0100, Adam Modrzejewski wrote:

    > od hura bura operatorow

    > konca obizac cen - a te 20 zl to raczej jakis wstepniak przez 1-2 mc
    >
    > Tez tak nie do konca, zwrocmy uwage iz te obnizki robi glownie jedna firma
    > na rynku, ktora z powodu skali moze sobie na to pozwolic bo czerpie zyski z
    > xx innych uslug. Inni operatorzy raczej nie sa sklonni tak ciac cen i robia
    > to wylacznie z powodu i w odpowiedzi na ruchy tej pierwszej.
    >
    > Dla mnie sytuacja jest o tyle niebezpieczna iz na opisywana firme nie ma
    > zadnego sposobu ani prawnego ani regulacyjnego i moze w niedlugim czasie w
> [...]

    troche przesadzasz, powszechny dostęp do urzadzeń umożliwiających szybką
    transmisje danych powoduje że nie tylko fTP ma możliwość kreowania różnych
    ciekawych usług i dostarczania ich w jednym krablu z niską ceną
    jednostkową

    Powiem więcej - to że fTP zaczyna wchodzic w telewicje, łączy internet tv
    i telefon (z niską ceną jednostkową za poszczególne usługi ale ze
    sprzedawaniem ich w pakietach) jest naturalną konsekwencją rozwoju
    techniki, inni powinni również to robić.

    Ponadto widze pole do popisu dla cyfrowych platform rozprowadzających
    programy RTV. Oni nie mają możliwości świadczenia usługi szybkiego
    internetu z małymi opóźnieniami, zaś lokalni providerzy nie mają możliwości
    dystrybucji dużych strumieni danych oraz nie posiadają rozwiniętego
    ogólnopolskiego systemu sprzedaży usług. Ponadto mali dostawcy posiadają
    niewykorzystany potencjał instalatorów, skoro jeden z drugim potrafi
    zamontować antene do WiFi to potrafi również zamontować antene
    satelitarną, a podłaczenie skrętki ze stałym, nielimitowanym Internetem do
    cyfrowego tunera satelitarnego otwiera kolejne możliwości kreowania uslug
    konkurencyjnych wobec usług po ADSLu.

    --
    futszaK
    0601061867