    From: to <t...@i...pl>
    Subject: Re: Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 26 Dec 2011 15:13:53 GMT

    begin news-gazeta

    > W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed
    > 2004r, czyli D2.
    > Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się taką V8 przejechać.

    Oj, to jest bardzo słaby pomysł. Chyba, że jesteś mechanikiem lub masz
    kilku kumpli mechaników, gotowych naprawiać Ci to Audi za browara. Ew.
    nie przeszkadzają Ci bliżej nieokreślone wydatki na takie auto, tam każda
    naprawa robiona w normalnym warsztacie będzie w najlepszym razie bardzo
    droga. Z jakiegoś powodu takie auta tracą na wartości wręcz kosmicznie.