  • Data: 2011-12-25 16:10:15
    Temat: Re: Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
    Od: news-gazeta <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze załóż od razu, że dość szybkie auto z awd w wieku ok. 10 lat
    > będzie wymagało pewnych inwestycji -- tak już musi być. I mogą to być
    > inwestycje większe niż 1000 zł. :>

    Dlatego wyjmuje z konta tylko 25tys zl :) Zostawiam sobie dużą rezerwę,
    więcej niż 1 tyś zł :) Jestem świadom takich inwestycji.

    > Po drugie -- jak Audi to raczej nie S6, bo w tej cenie to będzie trup.
    > Jak Subaru to raczej nie impreza, bo j.w. I to chyba wszystko, pomijając
    > egzotykę (koszty eksploatacji!) i haldeksy.
    >
    > Po trzecie napęd 4x4 zabiera trochę mocy, więc jak masz doświadczenia z
    > fwd/rwd to dodaj trochę do tych 200 KM żebyś był usatysfakcjonowany. ;)

    W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed
    2004r, czyli D2.
    Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się taką V8 przejechać.

    Pozdrawiam - Darek.