  • Data: 2011-12-27 11:45:27
    Temat: Re: Czy tak dużo wymagam? Szukam auta...
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-25 16:10, news-gazeta pisze:

    > Dlatego wyjmuje z konta tylko 25tys zl :) Zostawiam sobie dużą rezerwę,
    > więcej niż 1 tyś zł :) Jestem świadom takich inwestycji.

    > W tej chwili jestem nastawiony na Audi S8 po lifcie, ale jeszcze przed
    > 2004r, czyli D2.
    > Trochę jeszcze dołożę, zobaczymy - muszę się taką V8 przejechać.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Kuzynki chłopak ma A8 D2 4,2 quattro. Fura zacna, wielka, quattro daje
    radę. Ale nie małe koszta generuje ten samochód. Jak coś się spierniczy
    to portfel trzepie nieźle. Samo spalanie powala na kolana. On ma
    założone LPG i poniżej 17 litrów jeszcze nie zszedł (spalanie na trasie,
    raczej spokojna jazda). On kupił troszkę zaniedbaną Audiczkę (włożył
    trochę kasy, ale sam się bawi w naprawy), więc mechanicy nie biorą góry
    kasy. Po prawie roku naprawiania (zawsze coś wyszło, nie zawsze miał
    kasę aby od razu zrobić wszystko) fura sprawuje mu się wyśmienicie. Jak
    kupił to audiczka miała odłączony tył (brak wału, coś tam było walnięte,
    same części wyszły ponad 4k PLN na naprawę napędu). No ale on się liczył
    z tym, że kupując takie auto w naprawdę dobrej cenie, trza będzie włożyć
    w nie aby cieszyło właściciela.