eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Data: 2010-04-14 09:01:21
    Temat: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:1kph93cvdlp31.dlg@oldfield.org.pl...
    > Dnia Tue, 13 Apr 2010 21:36:10 +0200, Jurand napisał(a):
    >
    >> Rozmowa z Adamem:
    >> - Ja tylko postawiłem jeden warunek - dziura nie może być tak duża, żeby
    >> jednoczenie z niej się lała woda i wlatywało powietrze,
    >> - który możesz sobie o dupę rozbić, bo w tej sytuacji będziesz miał dużo
    >> większą dziurę
    >> - rozejście bypass-wylot jest przy głowicy, czyli na górze (yyy hjuston,
    >> nie
    >> mamy kontaktu z bazą)
    >> Widzisz gdzieś tutaj logikę w swoich wypowiedziach? Bo najpierw piszesz o
    >> jednym, a potem o tym dość szybko zapominasz.
    >
    > Stawiam warunek, a Ty zwracasz uwagę, że jak go nie spełnisz, to będzie
    > źle. Zgadzam się zatem z Tobą i wskazuję jaki warunek musi być spełniony
    > przy warunkach jakie Ty określiłeś, żeby układ dalej działał.

    Ja pisałem cały czas w temacie naszego zakładu - obieg pompa - gumowa rura.
    Pamiętasz?
    Widziałeś gdzieś tam głowicę w tym doświadczeniu?

    >>> Dalej banalne - bierzesz silnik od Granady i przy założonych przez
    >>> Ciebie
    >>> przechyłach - nic się nie dzieje. Po prostu - bypass ma swój początek
    >>> jakieś 7 cm poniżej wylotu do chłodnicy, czyli na łajbie - za burtę.
    >>
    >> Za którą burtę? Za lewą czy za prawą? ;)
    >
    > Dowolną.

    Aha... spytam tak - pływałeś kiedyś łodzią motorową albo jachtem?

    >>>> Tam, gdzie dołożyłeś kolejny warunek - WYLOT wody musi być w najwyższym
    >>>> punkcie układu.
    >>> No ba, przecież wiadomo, że silniki mają głowicę na samym spodzie,
    >>> prawda?
    >> Nas nie interesuje, gdzie mają głowicę, tylko gdzie MY sobie umieścimy
    >> wylot
    >> wody z całego układu chłodzenia.
    >
    > O, to tego nie wyznacza konstruktor silnika? Wydawało mi si, że jednak
    > wylot wody jest w konkretnym miejscu (najczęściej - na głowicy) i raczej
    > nie zmienisz miejsca, gdzie on się znajduje.

    Mogę do niego podpiąć gumową rurę i wyciągnąć ją na 2 metry w górę. To
    będzie mój właściwy wylot. Tak samo, jakbyś twierdził, że wylot spalin z
    samochodu jest zawsze umieszczony w głowicy silnika, ignorując obecność
    układu wydechowego.

    >>> Wiem. Na przykład te, które mają pomiar przy samym termostacie.
    >>
    >> A to źle? ;)
    >
    >
    > Dobrze dla samopoczucia kierowcy. Ale silnik dostaje tak samo w d...

    Udowodnij - bo jak na razie to tylko bijesz pianę. Zamontuj termometr w
    wybranym miejscu w kanale wodnym w głowicy i zmierz, jak się zmienia
    temperatura wody w jej obiegu.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: