  • Data: 2010-04-14 11:50:15
    Temat: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 09:01:21 +0200, Jurand napisał(a):

    > Ja pisałem cały czas w temacie naszego zakładu - obieg pompa - gumowa rura.
    > Pamiętasz?
    > Widziałeś gdzieś tam głowicę w tym doświadczeniu?

    Jeszcze raz - przy spełnieniu moich warunków bedzie tak, jak napisałem.
    Jesli Ty chcesz w innych warunkach działać, to ja też swoje modyfikuję.

    > Aha... spytam tak - pływałeś kiedyś łodzią motorową albo jachtem?
    Tak.

    I jeszcze kutrem :D

    > Udowodnij - bo jak na razie to tylko bijesz pianę. Zamontuj termometr w
    > wybranym miejscu w kanale wodnym w głowicy i zmierz, jak się zmienia
    > temperatura wody w jej obiegu.

    No widzisz - mam właśnie tak, bo Sierra ma dwa czujniki. I niestety, po
    otwarciu termostatu temperatura siada o około 10 stopni.

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)