  • Data: 2010-04-15 23:10:05
    Temat: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1ntdl9m3p06fy.dlg@oldfield.org.pl...

    > Wybacz, albo trzymamy się założeń, albo też - jeśli Ty chcesz je zmienić,
    > to ja zmieniam swoje.

    Trzymasz się założeń, które sobie na bieżąco wymyślasz. Założeniem głównym
    było zamontowanie silnika do łodzi. Tam masz zdecydowanie wystarczającą
    średnicę odpływu wody, żeby przez tą dziurę zassane zostało powietrze, a
    woda dzielnie opuściła teren.

    > Wymień, które eliminuje? Na przykład co się stanie, kiedy na rozgrzanym
    > silniku wlot wody wyjdzie ponad lustro wody?

    Nic wielkiego. Zostanie zassane powietrze, po czym wlot wejdzie pod lustro
    wody i zostanie zassana z powrotem woda. To wszystko zostanie przepompowane
    przez silnik i już.

    > A dla każdego, kto pływał coś więcej zwrot 'za burtę' oznacza 'poza
    > statek'.

    Ay ay, sir.

    > Jak ktoś przez rufę wypadnie, to będziesz wołał 'człowiek za rufą'?

    Nie "za rufą", tylko np. "na godzinie 6".

    > Aż tak źle nei jest.

    No to tylko z plasteliny. Uff. Trwałe auta.

    Jurand.