-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Date: Wed, 14 Apr 2010 09:01:21 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 65
Message-ID: <hq3p70$186$1@news.onet.pl>
References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <hp5jtp$m8p$1@news.onet.pl>
<1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl> <hpf7pk$ja1$1@news.onet.pl>
<1psu1ozssljy5$.dlg@oldfield.org.pl> <hphcir$v2u$1@news.onet.pl>
<hphdqi$2o6$1@news.onet.pl> <2sxpggsqi8f5$.dlg@oldfield.org.pl>
<hpjrnk$328$1@news.onet.pl> <v...@o...org.pl>
<hpmcgl$6sm$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
<hpp800$9om$1@news.onet.pl> <1exkbko3u3jt3$.dlg@oldfield.org.pl>
<hpq42n$7u1$1@news.onet.pl> <9...@o...org.pl>
<hps1f3$f6h$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
<hq12vf$50o$1@news.onet.pl> <o...@o...org.pl>
<hq2h14$72j$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271228448 1286 91.150.222.21 (14 Apr 2010 07:00:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 07:00:48 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272598
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:1kph93cvdlp31.dlg@oldfield.org.pl...
> Dnia Tue, 13 Apr 2010 21:36:10 +0200, Jurand napisał(a):
>
>> Rozmowa z Adamem:
>> - Ja tylko postawiłem jeden warunek - dziura nie może być tak duża, żeby
>> jednoczenie z niej się lała woda i wlatywało powietrze,
>> - który możesz sobie o dupę rozbić, bo w tej sytuacji będziesz miał dużo
>> większą dziurę
>> - rozejście bypass-wylot jest przy głowicy, czyli na górze (yyy hjuston,
>> nie
>> mamy kontaktu z bazą)
>> Widzisz gdzieś tutaj logikę w swoich wypowiedziach? Bo najpierw piszesz o
>> jednym, a potem o tym dość szybko zapominasz.
>
> Stawiam warunek, a Ty zwracasz uwagę, że jak go nie spełnisz, to będzie
> źle. Zgadzam się zatem z Tobą i wskazuję jaki warunek musi być spełniony
> przy warunkach jakie Ty określiłeś, żeby układ dalej działał.
Ja pisałem cały czas w temacie naszego zakładu - obieg pompa - gumowa rura.
Pamiętasz?
Widziałeś gdzieś tam głowicę w tym doświadczeniu?
>>> Dalej banalne - bierzesz silnik od Granady i przy założonych przez
>>> Ciebie
>>> przechyłach - nic się nie dzieje. Po prostu - bypass ma swój początek
>>> jakieś 7 cm poniżej wylotu do chłodnicy, czyli na łajbie - za burtę.
>>
>> Za którą burtę? Za lewą czy za prawą? ;)
>
> Dowolną.
Aha... spytam tak - pływałeś kiedyś łodzią motorową albo jachtem?
>>>> Tam, gdzie dołożyłeś kolejny warunek - WYLOT wody musi być w najwyższym
>>>> punkcie układu.
>>> No ba, przecież wiadomo, że silniki mają głowicę na samym spodzie,
>>> prawda?
>> Nas nie interesuje, gdzie mają głowicę, tylko gdzie MY sobie umieścimy
>> wylot
>> wody z całego układu chłodzenia.
>
> O, to tego nie wyznacza konstruktor silnika? Wydawało mi si, że jednak
> wylot wody jest w konkretnym miejscu (najczęściej - na głowicy) i raczej
> nie zmienisz miejsca, gdzie on się znajduje.
Mogę do niego podpiąć gumową rurę i wyciągnąć ją na 2 metry w górę. To
będzie mój właściwy wylot. Tak samo, jakbyś twierdził, że wylot spalin z
samochodu jest zawsze umieszczony w głowicy silnika, ignorując obecność
układu wydechowego.
>>> Wiem. Na przykład te, które mają pomiar przy samym termostacie.
>>
>> A to źle? ;)
>
>
> Dobrze dla samopoczucia kierowcy. Ale silnik dostaje tak samo w d...
Udowodnij - bo jak na razie to tylko bijesz pianę. Zamontuj termometr w
wybranym miejscu w kanale wodnym w głowicy i zmierz, jak się zmienia
temperatura wody w jej obiegu.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.10 11:50 Adam Płaszczyca
- 14.04.10 16:22 Adam Płaszczyca
- 14.04.10 22:48 Jurand
- 14.04.10 23:45 Plumpi
- 15.04.10 00:37 Adam Płaszczyca
- 15.04.10 23:10 Jurand
- 16.04.10 00:17 Adam Płaszczyca
- 16.04.10 21:58 Jurand
- 16.04.10 23:49 Adam Płaszczyca
- 17.04.10 08:20 Plumpi
- 17.04.10 12:10 Adam Płaszczyca
- 17.04.10 15:19 Plumpi
- 30.08.19 12:13 i...@g...com
- 30.08.19 12:46 RoMan Mandziejewicz
- 30.08.19 13:12 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
Najnowsze wątki
- 2025-03-19 Brak ograniczeń dla chińskiego kapitału - wam nie do rządu, tylko na zmywak do chińskiej knajpy!!!
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 szal-Unia == federacja policyjna
- 2025-03-19 Polsza == państwo policyjne
- 2025-03-19 Grzegorz Płaczek o programie szczepień dzieci. ,,Stworzono eldorado dla firm farmaceutycznych"
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 Gemini
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-19 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-19 Czy grupa p.s.prawo przetrwa najbliższe wybory (prezydenta)?
- 2025-03-19 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-19 Czy "niedopuszczony pełnomocnik" jest w prawie się na to skarżyć jak "świadek" zmarła bez zostawienia mu takiej instrukcji?
- 2025-03-19 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-19 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-19 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=