eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Date: Wed, 14 Apr 2010 09:01:21 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 65
    Message-ID: <hq3p70$186$1@news.onet.pl>
    References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <hp5jtp$m8p$1@news.onet.pl>
    <1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl> <hpf7pk$ja1$1@news.onet.pl>
    <1psu1ozssljy5$.dlg@oldfield.org.pl> <hphcir$v2u$1@news.onet.pl>
    <hphdqi$2o6$1@news.onet.pl> <2sxpggsqi8f5$.dlg@oldfield.org.pl>
    <hpjrnk$328$1@news.onet.pl> <v...@o...org.pl>
    <hpmcgl$6sm$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <hpp800$9om$1@news.onet.pl> <1exkbko3u3jt3$.dlg@oldfield.org.pl>
    <hpq42n$7u1$1@news.onet.pl> <9...@o...org.pl>
    <hps1f3$f6h$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <hq12vf$50o$1@news.onet.pl> <o...@o...org.pl>
    <hq2h14$72j$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271228448 1286 91.150.222.21 (14 Apr 2010 07:00:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 07:00:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272598
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:1kph93cvdlp31.dlg@oldfield.org.pl...
    > Dnia Tue, 13 Apr 2010 21:36:10 +0200, Jurand napisał(a):
    >
    >> Rozmowa z Adamem:
    >> - Ja tylko postawiłem jeden warunek - dziura nie może być tak duża, żeby
    >> jednoczenie z niej się lała woda i wlatywało powietrze,
    >> - który możesz sobie o dupę rozbić, bo w tej sytuacji będziesz miał dużo
    >> większą dziurę
    >> - rozejście bypass-wylot jest przy głowicy, czyli na górze (yyy hjuston,
    >> nie
    >> mamy kontaktu z bazą)
    >> Widzisz gdzieś tutaj logikę w swoich wypowiedziach? Bo najpierw piszesz o
    >> jednym, a potem o tym dość szybko zapominasz.
    >
    > Stawiam warunek, a Ty zwracasz uwagę, że jak go nie spełnisz, to będzie
    > źle. Zgadzam się zatem z Tobą i wskazuję jaki warunek musi być spełniony
    > przy warunkach jakie Ty określiłeś, żeby układ dalej działał.

    Ja pisałem cały czas w temacie naszego zakładu - obieg pompa - gumowa rura.
    Pamiętasz?
    Widziałeś gdzieś tam głowicę w tym doświadczeniu?

    >>> Dalej banalne - bierzesz silnik od Granady i przy założonych przez
    >>> Ciebie
    >>> przechyłach - nic się nie dzieje. Po prostu - bypass ma swój początek
    >>> jakieś 7 cm poniżej wylotu do chłodnicy, czyli na łajbie - za burtę.
    >>
    >> Za którą burtę? Za lewą czy za prawą? ;)
    >
    > Dowolną.

    Aha... spytam tak - pływałeś kiedyś łodzią motorową albo jachtem?

    >>>> Tam, gdzie dołożyłeś kolejny warunek - WYLOT wody musi być w najwyższym
    >>>> punkcie układu.
    >>> No ba, przecież wiadomo, że silniki mają głowicę na samym spodzie,
    >>> prawda?
    >> Nas nie interesuje, gdzie mają głowicę, tylko gdzie MY sobie umieścimy
    >> wylot
    >> wody z całego układu chłodzenia.
    >
    > O, to tego nie wyznacza konstruktor silnika? Wydawało mi si, że jednak
    > wylot wody jest w konkretnym miejscu (najczęściej - na głowicy) i raczej
    > nie zmienisz miejsca, gdzie on się znajduje.

    Mogę do niego podpiąć gumową rurę i wyciągnąć ją na 2 metry w górę. To
    będzie mój właściwy wylot. Tak samo, jakbyś twierdził, że wylot spalin z
    samochodu jest zawsze umieszczony w głowicy silnika, ignorując obecność
    układu wydechowego.

    >>> Wiem. Na przykład te, które mają pomiar przy samym termostacie.
    >>
    >> A to źle? ;)
    >
    >
    > Dobrze dla samopoczucia kierowcy. Ale silnik dostaje tak samo w d...

    Udowodnij - bo jak na razie to tylko bijesz pianę. Zamontuj termometr w
    wybranym miejscu w kanale wodnym w głowicy i zmierz, jak się zmienia
    temperatura wody w jej obiegu.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: