-
Data: 2010-04-13 21:36:10
Temat: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:o18z57le04s3.dlg@oldfield.org.pl...
> Dnia Tue, 13 Apr 2010 08:29:32 +0200, Jurand napisał(a):
>
>>> Ja tylko postawiłem jeden warunek - dziura nie może być tak duża, żeby
>>> jednoczenie z niej się lała woda i wlatywało powietrze,
>>
>> Który możesz sobie o dupę rozbić, bo w tej konkretnej sytuacji będziesz
>> miał
>> w tym obiegu dziurę o bardzo dużej średnicy - no chyba, że masz zamiar
>> przepompowywać wodę przez silnik, wydalając ją otworem z którego
>> "jednocześnie nie może sie lać woda i wlatywać powietrze".
>
> W tym wypadku, przede wszystkim, rozejście bypass - wylot jest przy
> głowicy, czyli na górze.
Rozmowa z Adamem:
- Ja tylko postawiłem jeden warunek - dziura nie może być tak duża, żeby
jednoczenie z niej się lała woda i wlatywało powietrze,
- który możesz sobie o dupę rozbić, bo w tej sytuacji będziesz miał dużo
większą dziurę
- rozejście bypass-wylot jest przy głowicy, czyli na górze (yyy hjuston, nie
mamy kontaktu z bazą)
Widzisz gdzieś tutaj logikę w swoich wypowiedziach? Bo najpierw piszesz o
jednym, a potem o tym dość szybko zapominasz.
>> Tak, tylko tutaj mówimy o silniku, w którym masz 2 obiegi zamknięte,
>> pracującym w warunkach, gdy w 99% przypadków będzie miał dokładnie taką
>> samą
>> pozycję poziomą, porównując go do silnika, w którym masz jeden obieg
>> otwarty
>> i będąc na łodzi spokojnie ten silnik może się przechylać nawet i po 45
>> stopni w każdą stronę. Dla Ciebie to wszystko jedno - wiem.
>> Najważniejsze,
>> żeby termostat był z Granady.
>
> Dalej banalne - bierzesz silnik od Granady i przy założonych przez Ciebie
> przechyłach - nic się nie dzieje. Po prostu - bypass ma swój początek
> jakieś 7 cm poniżej wylotu do chłodnicy, czyli na łajbie - za burtę.
Za którą burtę? Za lewą czy za prawą? ;)
>> Tam, gdzie dołożyłeś kolejny warunek - WYLOT wody musi być w najwyższym
>> punkcie układu.
>
> No ba, przecież wiadomo, że silniki mają głowicę na samym spodzie, prawda?
Nas nie interesuje, gdzie mają głowicę, tylko gdzie MY sobie umieścimy wylot
wody z całego układu chłodzenia.
>>> Mhm. Tylko ma to jedną wadę - otóż woda zasilająca silnik jest mocno
>>> chłodna, a do tego wlotem może Ci się dostać powietrze i pompa
>>> przestanie
>>> działać...
>>
>> Tak, w przypadku Twojego rozwiązania wlotem w życiu nie będzie się mogło
>> dostać powietrze. Skądże.
>
> Będzie mogło. I będzie mogło też się wydostać. Musiałbyś naprawdę dużo
> powietrze wpuścić, żeby pompa przestała pracować, zauważ, że praktycznie
> nigdy bypass nie będzie całkowicie zamknięty, więc nawet jeśli na dolocie
> pójdzie powietrze, to woda zlewająca się przez bypass do dolotu 'zaleje'
> pompę. Bąbel powietrza poleci do wylotu, a brak wody zostanie uzupełniony
> z
> dolotu.
Łoj, czyli jednak będzie można wpuścić tam powietrze bez pomocy nurka.
Kurde - miałem rację. Teraz tylko Płaszczyc musi napisać, ile tego powietrza
trzeba będzie tam mieć, żeby pompa przestała pracować ;)
>> Bystrzacha ;) A wiesz, że są samochody, w których po osiągnięciu temp
>> roboczej wskazówka ani drgnie? ;) I nie jest to Granada.
>
> Wiem. Na przykład te, które mają pomiar przy samym termostacie.
A to źle? ;)
>>> A to zależy od konstrukcji układu chłodzenia.
>>
>> Raczej nie bardzo - każdy układ chłodzenia w aucie osobowym ma
>> nagrzewnicę -
>> chyba, że auto jest z Kalifornii, to niekoniecznie.
>
> Nie każdy ma ją tak samo wpiętą.
Nie, niektóre mają ją wpiętą w zderzak.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.10 22:04 Adam Płaszczyca
- 14.04.10 09:01 Jurand
- 14.04.10 11:50 Adam Płaszczyca
- 14.04.10 16:22 Adam Płaszczyca
- 14.04.10 22:48 Jurand
- 14.04.10 23:45 Plumpi
- 15.04.10 00:37 Adam Płaszczyca
- 15.04.10 23:10 Jurand
- 16.04.10 00:17 Adam Płaszczyca
- 16.04.10 21:58 Jurand
- 16.04.10 23:49 Adam Płaszczyca
- 17.04.10 08:20 Plumpi
- 17.04.10 12:10 Adam Płaszczyca
- 17.04.10 15:19 Plumpi
- 30.08.19 12:13 i...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=