-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATC
H!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!b33g2000yqc.g
ooglegroups.com!not-for-mail
From: Jackare <j...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Date: Fri, 9 Apr 2010 00:09:32 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 62
Message-ID: <8...@b...googlegroups.com>
References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl>
<1...@g...googlegroups.com>
<1...@o...org.pl>
<6...@3...googlegroups.com>
<12x2gc0kznoxr$.dlg@oldfield.org.pl>
<c...@y...googlegroups.com>
<1...@o...org.pl>
<0...@x...googlegroups.com>
<n...@o...org.pl>
<8...@1...googlegroups.com>
<6...@o...org.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.73.80.3
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1270796972 17229 127.0.0.1 (9 Apr 2010 07:09:32 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Apr 2010 07:09:32 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: b33g2000yqc.googlegroups.com; posting-host=89.73.80.3;
posting-account=owSyOgoAAAB7KK8IaEDTSt_qfaeN3g7s
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271670
[ ukryj nagłówki ]On 8 Kwi, 23:36, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
wrote:
> Dnia Wed, 7 Apr 2010 20:27:07 -0700 (PDT), Jackare napisał(a):
>
> > Jest. Istnieją tzw dobre praktyki wynikjące m.in. z doświadczeń.
> > Ludzkość ma wiedzę o budowaniu statków od kilka tysiecy lat, wiedza o
>
> I dlatego buduje się je z drewna, prawda?
>
Czy muszę pisać że wiedza ewoluuje, myślałemże nie. Tak czy siak ta
wiedza kumuluje się od tysięcy lat. Niemniej jednak nadal buduje się
łodzie z drewna i to ręcznie. Łodzie całkiem nowoczesne, bardzo drogie
i luksusowe. Tu link mojego ulubionego producenta łodzi
http://www.youtube.com/watch?v=3u9T2zM_VRc
> > do chłodnicy bardzo małą średnicę, czyli dzięki tej zmianie maleje
> > ciśnienie w tej rurce w stosunku do ciśnienia wywieranego np na
> > fragment wlotu chłodnicy.
>
> O, fajnie. Znów alternatywna Fizyka :D
>
No tu np link do listy zadań z fizyki alternatywnej. Uczą takiej w
szkołach.
http://www.iic.pwr.wroc.pl/old_version/instrukcje/bi
otechnologia/Biotechnologia_4.doc
Tylko tyle bo linków do tekstów podręczników ze szkoły podstawowej nie
chce mi się szukać. Można też zapoznać się na jakiej zasadzie
działają, hamulce hydrauliczne, podnośniki hydrauliczne, prasy
hydrauliczne itp. zdaje się że wykorzystują zmianę ciśnień i prędkości
przepływu cieczy przy zmianie średnicy przewodów.
>
> Ciekawe, bo wiesz, u mnie jakoś ciecz w zbiorniku ma stały poziom. Widać
> Sierra nie zna Twoich teorii.
>
To otwórz jeszcze wlew chłodnicy na zimnym silniku, np po nocnym
postoju. Poziom chłodziwa nie będzie sięgał pod korek. To powietrze
jest ściśliwe i wcale nie musi ulecieć do atmosfery i nie musi pokonać
oporu zaworka w zbiorniku wyrównawczym:)
> > dużej sprężystości. Gdyby zamiast gumy rozprowadzać obieg chłodzenia
> > rurami nieelastycznymi, np metalowymi lub poliamidowymi ruch poziomu
> > cieczy w zbiorniku byłby dużo bardziej widoczny.
>
> Mhm. I jeszcze róznice ciśnień by pewnie były. LOL.
>
> Wniosek - zmienić praktykę 'od lat' na coś lepszego. Tak, jak kiedyś
> zamiast drewna użyto stali.
>
Nie zawsze. Często "Lepsze jest wrogiem dobrego"
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.10 11:34 Jurand
- 09.04.10 11:37 Jurand
- 09.04.10 11:38 Jurand
- 09.04.10 17:45 Plumpi
- 09.04.10 17:47 Plumpi
- 10.04.10 01:53 Adam Płaszczyca
- 10.04.10 01:54 Adam Płaszczyca
- 10.04.10 01:52 Adam Płaszczyca
- 10.04.10 09:05 Jurand
- 10.04.10 09:06 Jurand
- 10.04.10 09:08 Jurand
- 14.04.10 14:54 Jurand
- 10.04.10 10:34 Jurand
- 10.04.10 11:42 MichałG
- 10.04.10 11:46 MichałG
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual