    From: "Adax" <A...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy sie oplaca wymienic aparat?
    Date: Tue, 17 Mar 2009 15:05:52 +0100

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:729h4mFoschmU1@mid.uni-berlin.de...
    > Dziekuje za wasze cenne opinie.Kiedy porownalem zdjecia z obydwu
    > aparatow ,faktycznie niczym sie nie roznia,moze nawet z a40 da sie
    > wiecej wykrzesac(dla znawcow)
    > Sklaniam sie ku opcji -dozbierac i kupic lustrzanke, tym bardziej ze
    > pociaga mnie fotografia od zawsze-nie mam tylko czasu sie za to
    > zabrac.Kupno a4o w tamtych czasach to byla wlasnie chec robienia cos
    > wiecej. Prosze wiec teraz o propozycje na co konkretnie powinienem
    > zbierac-prosze o konkretne modele w umiarkowanych cenach abym mogl
    > sobie na ich temat troche poczytac

    A to zaskoczenie... Z kompakta na lustrzankę? Też mnie kiedyś kusiło, ale
    wziąłem pod uwagę to, że moi koledzy którzy kupili lustrzanki zwykle
    korzystają z auto :) gdyż uważają, że takie fotki im najlepiej wychodzą
    hihihii.
    Spoko, więc, przemyśl to Krzysztofie, do jakich celów chcesz mieć aparat,
    bo diametralnie zmieniłeś stanowisko. Poza tym największa zaleta kompatów
    wg mnie to ich mały rozmiar i wygoda zabierania wszędzie z sobą :)
    Czy pierwsze kroki do lustrzanki to nie kompakt z manualem? Pozdrowionka