    From: rAzor <b...@r...kobylka.ru>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy są w tym kraju jeszcze normalne stacje benzynowe?
    Date: Sat, 29 Aug 2015 23:25:16 +0200

    W dniu 2015-08-29 o 11:40, masti pisze:

    > typowe marzenia gołodupca który chce się oderwać od pługa.

    Synu, do mojego pługa to bym cię dopuścił najwyżej na dziesięć metrów,
    żebyś mógł sobie tylko popatrzeć na ten ośmioskibowy kosmiczny
    wynalazek. Krok dalej, a traktorzyści skopią ci dupę i wywalą na zbity
    ryj. Módl się, żeby poprawnie zrozumieli - "nie! panowie! nie przez
    płot! miało być za płot!"

    > Nie martw się Dyzmą nie zostaniesz

    Nie muszę być twoim idolem, mnie tam obojętne komu lutuję stówę na
    czoło. Może być nawet nieogolony, śmierdzący wódką kelner z przydrożnego
    baru, w obświndranym chalaciku serwujący nieświeże flaki i oszukujący na
    kasie. Taka nędza wzbudza we mnie takie wyrazy współczucia, że
    przylutowałbym ci nawet dwie stówy.
    Tylko skąd ja tyle śliny naprodukuję?
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.