  • 11. Data: 2010-10-06 16:47:44
    Temat: Re: Czy opłaca się sprowadzac laptopy ze Stanów?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    chape kompak.

    -----

    | Z ciekawości: jaka marka?

  • 12. Data: 2010-10-06 16:49:03
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Są komputery wbudowane w płaską obudowę płaskiego monitora.

    -----

    > Nie ma miejsca na wielkie pudło plus monitor, a ekran 17 zapewnia lepszy komfort
    pracy.

  • 13. Data: 2010-10-06 18:32:15
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Są komputery wbudowane w płaską obudowę płaskiego monitora.

    Są, ale OIDP cenowo to w okolicach 1k... USD.
    (Advantech, Kontron).

    W.P.

  • 14. Data: 2010-10-06 21:17:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 18:49:03 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    (ciach...)

    Nauczysz się w końcu cytować?

    [ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo ]
    [ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
    [ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył, ]
    [ że nadchodzi PIĄTEK! (JoeMonster.org) ]

  • 15. Data: 2010-10-07 04:51:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yakhub" <y...@g...pl> wrote in message

    > I problemy z ewentualną realizacją gwarancji w PL.

    Po pierwsze - mam na myśli przewiezienie takiego laptopa
    przez granicę w teczce przez kogoś, a wtedy ani VATu ani cła.
    Po drugie - gwarancja - jakieś ryzyko jest, ale generalnie
    ja nie mam pecha do niesprawnego sprzętu... Nigdy nie
    musiałem korzystać z gwarancji na sprzęt elektroniczny.

  • 16. Data: 2010-10-07 04:52:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " 666" <j...@g...pl> wrote in message
    > Po co laptop i taki wielki?

    Nie o tym mowa...

    > Co do Usiech: opłaca się, ale oczywiście nie po RMP.

    RMP??? Po co piszesz skrótami?

    > A najlepiej finansowo to coś poleasingowego itp. używanego.

    Interesuje mnie nowe.

  • 17. Data: 2010-10-07 04:54:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
> [...]
    > niedługo ]
    > [ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się

    A Ty się nauczysz, aby sygnatura nie miała więcej niż 4 linii, Znawco?
    I w ogóle po co te bzdury siejesz do sieci??? Zbędny szum.

  • 18. Data: 2010-10-07 08:52:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 23:54:30 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A Ty się nauczysz, aby sygnatura nie miała więcej niż 4 linii, Znawco?

    Owszem.

    > I w ogóle po co te bzdury siejesz do sieci??? Zbędny szum.

    Żebyś się mógł o to spytać. :)

    [ Fortuna to niestała dziwka. ]
    [ (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]

  • 19. Data: 2010-10-07 09:36:41
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Dolar tak spadł?
    Dziwne, bo w Makro Cash w okolicach 1 kzł

    -----

  • 20. Data: 2010-10-07 09:38:21
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W przypadku laptopa masz to jak w banku.
    Kupuj tylko z 3-letnią, a może nawet dłuższą gwarancją.
    Akurat w stanówku ta żaden problem.

    -----