  • 1. Data: 2010-10-05 12:38:17
    Temat: Czy opłaca się sprowadzac laptopy ze Stanów?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Patrzę na ceny i nie widzę jakiś dużych różnic gdy się przyjrzeć
    szczegółom...
    Chcę kupić na prezent komuś starszemu w Polsce laptopa 17"
    z małym dyskiem do nauki i porównuję ceny w zakresie $500-600.
    Czy ktoś może polecić coś nowego 17" poniżej 2000zł w Polsce?

  • 2. Data: 2010-10-05 12:43:45
    Temat: Re: Czy opłaca się sprowadzac laptopy ze Stanów?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-05 14:38, Pszemol pisze:
> [...]
    > z małym dyskiem do nauki i porównuję ceny w zakresie $500-600.
    > Czy ktoś może polecić coś nowego 17" poniżej 2000zł w Polsce?

    Dodaj VAT clo i problemz y celnikami

  • 3. Data: 2010-10-05 13:05:24
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 14:43:45 +0200, konieczko napisał(a):

    > Dodaj VAT clo i problemz y celnikami

    I problemy z ewentualną realizacją gwarancji w PL.

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2010-10-05 13:18:42
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-05 14:43, konieczko pisze:

    > Dodaj VAT clo i problemz y celnikami

    Jak przywozisz ? nie spotkałem się jeszcze, przy odrobinie rozsądku
    (brak kartonu, cen etc) ... jak wysyłasz to rzeczywiście tragedia może być

  • 5. Data: 2010-10-05 15:25:07
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Kiedyś widziałem w mixelectronics Acera 17" za 1328zł, ale bez systemu
    operacyjnego. Miał nawet dwurdzeniowy procesor, jakieś 1GB RAM i 160GB
    dysk. Karta graficzna zintegrowana na intelu.

  • 6. Data: 2010-10-05 21:39:36
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Po co laptop i taki wielki?

    Co do Usiech: opłaca się, ale oczywiście nie po RMP.

    A najlepiej finansowo to coś poleasingowego itp. używanego.

    -----

  • 7. Data: 2010-10-06 07:24:53
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Realizowałem w Polsce trzyletnią gwarancję ze Stanów, nikt nie pytał gdzie był
    kupiony.

    -----

  • 8. Data: 2010-10-06 08:26:39
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Po co laptop i taki wielki?

    Kupiłem tacie też 17'stke.
    Używa stacjonarnie, raz na pół roku zabierze ze sobą.
    Nie ma miejsca na wielkie pudło plus monitor, a ekran 17 zapewnia lepszy
    komfort pracy. Dodatkowo taki laptop ma klawiaturę numeryczną.
    Tak, wiem, daleko mu do zwykłej klawiatury i monitora 22 cale, ale jak
    piszę - miejsce.
    Ja mam gdzie postawić więc lapi odpada, co najwyżej maleństwo na podróże
    służbowe.

    > A najlepiej finansowo to coś poleasingowego itp. używanego.

    17 cali poleasingowe to chyba ciężko będzie.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2010-10-06 09:15:54
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 09:24:53 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Realizowałem w Polsce trzyletnią gwarancję ze Stanów, nikt nie pytał gdzie był
    kupiony.

    Z ciekawości: jaka marka?

    PS. Odpisuj pod cytatami

    --
    Yakhub

  • 10. Data: 2010-10-06 09:58:53
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > Używa stacjonarnie, raz na pół roku zabierze ze sobą.
    > Nie ma miejsca na wielkie pudło plus monitor, a ekran 17 zapewnia lepszy
    > komfort pracy. Dodatkowo taki laptop ma klawiaturę numeryczną.

    Warto dokupić do lapka mysz i klawiaturę za grosze - zaka zaleta, że
    jest w pełni funkcjonalna (+ klaw. numeryczna i multimedialna), a można
    przy niej jeść, pić, a nawet pisać pięściami - najwyżej do wymiany
    będzie klawiatura za 30 zł a nie cały laptop.