  • 21. Data: 2010-10-07 12:21:01
    Temat: Re: Czy opłaca się sprowadzac laptopy ze Stanów?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
    news:i8k4bv$rh9$1@news.net.icm.edu.pl...
    > W przypadku laptopa masz to jak w banku.
    > Kupuj tylko z 3-letnią, a może nawet dłuższą gwarancją.
    > Akurat w stanówku ta żaden problem.

    Nie znam laptopów z 3 letnią gwarancją w USA.
    Takie Sony, np. daje 1 rok gwarancji, i na 100% nie
    obowiązuje ona poza granicami USA - już sprawdzałem.
    Więc nie mam jak w banku... :-)

  • 22. Data: 2010-10-08 09:09:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > Takie Sony, np. daje 1 rok gwarancji, i na 100% nie
    > obowiązuje ona poza granicami USA - już sprawdzałem.

    Dell?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2010-10-08 10:58:15
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Pszemol wrote:

    > " 666" <j...@g...pl> wrote in message
    >
    > Nie o tym mowa...

    A dlaczego nie? Ty pytasz czy się opłaca a 666 po co takie dziwactwo
    (skoro można mieć wygodny "all in one"). Chyba że chcesz sponiewierać
    zdrowie, wtedy koniecznie lap z ekranem 1920px, komfort że heja.

    GC

  • 24. Data: 2010-10-08 16:50:47
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    To co Ty q...a wiesz o USA ??

    -----

  • 25. Data: 2010-10-09 00:48:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To co Ty q...a wiesz o USA ??

    Nie pozuję na znawcę... w końcu możesz podać mi
    marki producentów gdzie nie dopłaca się za 3 letnią
    gwarancję jak za zboże.

  • 26. Data: 2010-10-09 02:21:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Dell?

    A poza tym Dellem jest coś innego?

    p.s. u Della, dowiadywałem się, wystarczy 2 letnia gwarancja.

  • 27. Data: 2010-10-09 02:22:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> wrote in message

    > A dlaczego nie? Ty pytasz czy się opłaca a 666 po co takie dziwactwo
    > (skoro można mieć wygodny "all in one"). Chyba że chcesz sponiewierać
    > zdrowie, wtedy koniecznie lap z ekranem 1920px, komfort że heja.

    Ekran w "all in one" jest inny niż w laptopie? A skąd niby?

  • 28. Data: 2010-10-09 17:08:54
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 8 Oct 2010 21:22:21 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ekran w "all in one" jest inny niż w laptopie? A skąd niby?

    17" laptop i 23" all-in-one. Zadanie domowe - czym różnić się będą matryce,
    jeżeli w jednym i drugim urządzeniu będą dawały naturalną rozdzielczość
    1920x1200.

    [ Na tym świecie nikt nie może być neutralny. Możesz jedynie wybrać sobie ]
    [ kłopoty, w które chcesz się wpakować. (Murgen, Glen Cook "Ponure Lata") ]

  • 29. Data: 2010-10-09 19:01:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message

    > 17" laptop i 23" all-in-one. Zadanie domowe - czym różnić się będą
    > matryce,
    > jeżeli w jednym i drugim urządzeniu będą dawały naturalną rozdzielczość
    > 1920x1200.

    Wiadomo że w mniejszym będą mniejsze piksele, ale i będziesz go
    zwykle oglądał z bliższej odległości niż stojącego gdzieś z tyłu biurka
    ekranu 23".

    Zresztą komputery all-in-one według mnie łączą w sobie najgorsze cechy
    z obu rozwiązań: nieprzenośność, uwiązanie desktopa z nierozbudowalnością
    i dużą ceną laptopa. Estetyka jest tu okupiona dużą ceną i to nie tylko w
    $$.
    Kupując all-in-one kupujesz zasadniczo bardzo dużego i niezgrabnego
    laptopa w dodatku bez baterii, czyli uwiązanego do gniazda z prądem...

  • 30. Data: 2010-10-10 02:08:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 14:01:49 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Wiadomo że w mniejszym będą mniejsze piksele, ale i będziesz go
    > zwykle oglądał z bliższej odległości niż stojącego gdzieś z tyłu biurka
    > ekranu 23".

    Z jednej strony przyznać Ci można całkowitą rację. Z drugiej - nie do końca.
    Weź pod uwagę, że często wydajne, spore gabarytowo laptopy traktowane są
    jako zamienniki stacjonarnych komputerów i stosunkowo rzadko używane są np.
    w podróży. Biorąc pod uwagę fakt, że zarówno w komputerach all-in-one
    najczęściej (nie mówię, że zawsze) dostaniesz tej samej klasy matrycę (czyli
    raczej TN), to jednak często lepsze wykonanie podświetlenia i sama wielkość
    piksela powodują, że praca na tej samej rozdzielczości na monitorze 23/24" w
    komputerze all-in-one i notebooku będzie jednak wygodniejsza.

> [...]
    > Kupując all-in-one kupujesz zasadniczo bardzo dużego i niezgrabnego
    > laptopa w dodatku bez baterii, czyli uwiązanego do gniazda z prądem...

    Z tym nawet nie próbuję polemizować - osobiście ze stacjonarnego komputera
    raczej nie zrezygnuję nawet w sytuacji, gdy będę dość często zmuszony do
    mobilnej pracy. Laptop będzie (ewentualnie) u mnie uzupełnieniem takiej
    przenośnej maszyny, gdyż bez porządnego monitora (w sumie, to dwóch... ;D),
    pełnowymiarowej klawiatury i solidnej myszki komfortowej pracę z komputerem
    sobie średnio wyobrażam. Problemy z rozbudową / upgrade maszyna all-in-one
    całkowicie mnie od takowych wynalazków odrzucają. Tyle, że ja się do takiego
    segmentu "zwykłych użytkowników" średnio zaliczam z kilku powodów. :)

    [ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona ]
    [ szuka jego. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]