eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy obiektywy z panasowego m4/3 będą kompatybilne z m4/3 Olympusa?Re: Czy obiektywy z panasowego m4/3 będą kompatybilne z m4/3 Olympusa?
    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy obiektywy z panasowego m4/3 będą kompatybilne z m4/3 Olympusa?
    Date: Sat, 31 Jan 2009 12:58:53 +0100
    <gls3oo$7u6$1@inews.gazeta.pl> <gls91b$j3k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glsc1o$l8c$1@inews.gazeta.pl> <glsca0$rhe$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glu9or$ict$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glub0b$l1h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gludcm$jg8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <glufta$2ro$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gluifm$qch$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <glum6n$2qi$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <glvaf6$6t5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@s...jedwab>
    <gm10p8$brm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@s...jedwab>
    <gm1b66$r17$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > I co z nim zrobisz? ;-)
    >
    > Chyba, ze bedziesz robil zdjecia z przeznaczeniem na www,
    > to moze i 1600ISO obleci. Mnie interesuje wylacznie 100ISO
    > i wylacznie krajobrazy.

    Ale Jerzy odnosił się do samego zaszumienia obrazu podczas podglądu,
    jeśli dobrze zrozumiałem. Mi też nie przeszkadza zaszumienie i brak
    płynności w wizjerze przy słabych warunkach oświetleniowych, jeśli obraz
    został rozjaśniony na tyle, że nie tylko mogę kadrować, ale także ocenić
    ostrość. Na tradycyjnej matówce musiałbym już polegać na AF. Może nie
    widziałem profesjonalnych naprawdę jasnych matówek, ale ze szkłem o
    jasności 1.8 mam w ciemnych warunkach problemy z ostrzeniem na matówce
    (klin i raster).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów