eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy obiektywy z panasowego m4/3 będą kompatybilne z m4/3 Olympusa?Re: Czy obiektywy z panasowego m4/3 będą kompatybilne z m4/3 Olympusa?
  • Data: 2009-01-31 07:57:17
    Temat: Re: Czy obiektywy z panasowego m4/3 będą kompatybilne z m4/3 Olympusa?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W MM nie jest jasno?

    Nie jest - czasy 1/15s przy f4.5 i ISO 100.
    W plenerze jest "ciut" jasniej.

    Przypuszczam, ze w takich warunkach "zdjecia"
    dla sygnalu na wizjer robione sa przy dluzszych
    czasach i dodatkowo sztucznie rozjasniane - stad
    spadek jakosci obrazu w wizjerze. Gdy bedzie wiecej
    swiatla obraz bedzie lepszy. Tak przynajmniej opisuja
    to ludzie w sieci.

    > Ja bym chciał test w
    > warunkach jak w przeciętnej krakowskiej
    > knajpie, czyli ciemna piwnica z dwoma
    > żarówkami po przeciwnych stronach...

    A ja polecam myslenie - to nie jest aparat
    na takie warunki.

    > W plenerze to i komórka daje radę:>

    Jasne :)

    > Ten delikatny szum na czerwonym tle to efekt jakichś konwersji poza
    > aparatem?

    To po prostu nie usuniety szum matrycy.
    Ma taki charakter, ze mi nie przeszkadza.
    Tym bardziej na papierze.