    From: Marek Borowski <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Czy nie tęsknicie do "złotego weku" programowania?
    Date: Wed, 12 Mar 2014 12:28:37 +0100

    On 12/03/2014 10:33, Maciej Sobczak wrote:

    > Dlaczego "niestety"?

    To jest moja prywatna ocena. Jestem technokrata, i chciabym aby swiatem
    rzadzili naukowcy i inzynierowie, ludzie techniki. Wszelkie argumenty
    pozatechniczne sa dla mnie malej wagi. A swiat sie zmienil w ten sposob
    ze teraz najwiekszym prestizem ciesza sie klauni (czyt. aktorzy i
    celebryci) i zlodzieje (czyt. sprzedawcy i marketingowcy).

    > Dzięki temu, że się zmienia, nowi ludzie mogą odnieść sukces - np. ci, którzy nie
    mogliby go odnieść 20 lat temu.

    j.w. dla bardzo istotne jest kto odnosi ten sukces. Jesli naukowcy
    scisli badz techniczni wynalazcy to ok. Ale jesli jest jest ta idiota
    (w mojej ocenie) to mi sie nie podoba.

    Pozdrawiam

    Marek