  • Data: 2014-03-09 11:26:11
    Temat: Re: Czy nie tęsknicie do "złotego weku" programowania?
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 386 to nie byla juz chyba taka slaba maszyna, ciekawe w sumie ile wolniejsza od
    mojego obecnego kompa (pewnie z 20-50)

    troche poczytalem i (na podstawie tego
    http://3dfmaps.com/CPU/cpu.htm ) wychodziloby ze
    jednak wiecej, wychodzi ze 386 byloby az 900 razy
    wolniejsze od p4 (po srodku bylby gdzies tak
    pentium 100) - dużo,

    ale moze to dlatego ze ten test jest na fpu na
    intach moze nie byloby az takiej roznicy, ciekawe ile byloby na intach, pozatym nie
    wiem czy te
    modele 386 mialy wogole koprocesor