  • 11. Data: 2009-03-18 09:52:09
    Temat: Re: Czy na błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny?? cz.II
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ed255b3d-314d-4247-b144-af786158db39@t3g2000yqa
    .googlegroups.com...
    > Nie no Panowie, moze troche umiaru? Okej, diagnosta zjebal sprawe,
    > szmergiel zjadl troche nerwow i stracil troche czasu. Nie jest stratny
    > finansowo, nikt mu tez zadnej konczyny nie ujebal.

    Tak sądzisz? Nic się nie stało? Przykład nr2, wg Twojego rozumowania: idziesz
    ulicą, ktoś wbił Ci nóż w brzuch. Zabrali Cie do szpiatala, wyleczyli. Nie ma
    śladu. Nic się nie stało. Może ten co Cię jebnął nożem był sfrustrowany?:-)

    Widac ze diagnosta
    > zeruje na ludzkiej niewiedzy, prawdopodobnie jest sfrustrowany swoja
    > praca lub zyciem. Zeby w sytuacji, ktora szmergiel opisal zyczyc mu
    > zeby "No chyba, że jakoś tam ich udpupisz, czego Ci życzę:-)" to juz
    > jest troche za daleko.

    Ale ja mu nie życzyłem, żeby zabił pana Jasia. Życzyłem mu, żeby chama nauczył
    kultury, tym bardziej, że miał z nim przeboje nie pierwszy raz. Takiego jasia po
    prostu trzeba pozbawić uprawnień diagnosty na zawsze. Dać mu łopatę i
    przekwalifikować. Dlaczego? Dlatego, że to nie jest pomyłka. To jest ŚWIADOME
    działanie Jasia chuja. Dlatego.

    Wg mnie skarga w zupelnosci wystarczy, napisac
    > - zlozyc - i zapomniec. Przeciez jak ktos pisze skarge, a skarzony sie
    > broni, to starosta nie przyjdzie do szmergiela i nie powie - Pan Jasio
    > mowi ze nigdy tam nie byles, prosze przedstaw jakies dowody, udupimy
    > go razem. Wydaje mi sie, ze taka skarga dziala jednostronnie - napisz
    > ja na spokojnie, bez bledow, rzeczowo, zalacz to co masz - jesli masz
    > dokumenty z dwoma roznymi datami, to juz moim zdaniem wystarczy na

    Sam napisałeś, jeżeli masz dokumenty. A on nie ma. Właśnie o to mi chodziło,
    gdzy pisałem, że zjebał sprawę. Tylko i wyłącznie o to.

    > potwierdzenie Twojego zdania. No bo po co bys jezdzil dwa razy dfo
    > kolesia, ktory Cie wkurwia - zeby sie jeszcze bardziej wkurwic?
    > Usenet to mocna bron, czy tez ogolnie internet - napisz jego adres,
    > zrob mu troche zlej reklamy i koniec - lej po bombie.
    > No.
    > Marcepan.

    To tez jest dobre. Ale mało skuteczne:-)

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2009-03-18 10:02:49
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 18 Mar, 09:52, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > gdzy pisałem, że zjebał sprawę. Tylko i wyłącznie o to.

    > To tez jest dobre. Ale mało skuteczne:-)

    Dobra, oddaje Ci 25% racji :)

  • 13. Data: 2009-03-18 10:14:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    Dziwne masz cytowanie.
    Nie zrozumiałem: że ja niby jestem diagnosta??

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2009-03-18 10:16:52
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Dziwne masz cytowanie.
    > Nie zrozumiałem: że ja niby jestem diagnosta??
    >
    > --
    > Grzybol

    Nie nie, tak juz przyszlo od Ciebie - a przynajmniej tak mi Chrome
    wyswietla - ze pierwszej linijki cytowanego przez Ciebie posta nie
    poprzedzil przedrostkiem cytowania - dopiero od drugiej linijki

    Ja

  • 15. Data: 2009-03-18 10:38:53
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    f...@g...com pisze:

    > Nie nie, tak juz przyszlo od Ciebie - a przynajmniej tak mi Chrome
    > wyswietla - ze pierwszej linijki cytowanego przez Ciebie posta nie
    > poprzedzil przedrostkiem cytowania - dopiero od drugiej linijki

    Google staje się następnym Microsyfem. Serio.

    Ku rozwadze.

    --

    pozdr
    pj

  • 16. Data: 2009-03-18 21:39:08
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    szmergiel pisze:
> [...]
    > motocykla, i oczywisce nie znalazl. Taka pojebana sytuacja ze glowa
    > mala. No i jak pan Jasiu nie byl w stanie udowodnic swoich racji to
    > dopiero odzyskalem kase za przegad. A to ze mi nie wypisal usterek to
    > niby mi na reke poszedl bo bym placil potem jeszcze 20zl po usunieciu
    > usterki heh. Wsiadlem na moto pojechalem do innej stacji i zrobilem
    > przeglad bez zadnych zastrzezen. Potem jeszcze zapytalem diagnosty o
    > ten blotniki, facet mi powiedzil, ze owszem policja i straz graniczna
    > musi miec nr na blotniki ale cywilne motocykle nie. A jutro ide do

    To jeszcze adres pana Jasia podaj :) Wiesz, w ramach polityki.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 17. Data: 2009-03-18 23:25:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "szmergiel" napisał w wiadomości
    >
    > Świadek to dla sądu. Tutaj papier był najważniejszy. A kasę i tak byś
    > odzyskał. Jasio do domu by Ci przyniósł z przeprosinami.

    Chciałbyś.
    Ja się kulom nie kłaniam i nigdzie nikomu nic nosił nie będę do domu.

    --
    Jasio
    vfr vx etz