    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 5 Oct 2012 04:20:56 -0700 (PDT)
    <7...@r...googlegroups.com>
    <20121005125719.1ada111f@babcia-workstation>
    Subject: Re: Czy na Ipadzie nie da się normalnie wyświetlić PDFa?
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Paź, 12:57, Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > Czyli co? Do sprawdzenia poczty damy posłom drugie urządzenie?
    > Totalnie bezsensowne podejście w sytuacji gdy tablet daje to wszystko
    > bezproblemowo. Czytnik e-book jest fajny - ale jest tylko czytnikiem.
    > Między innymi dlatego pozbywam się właśnie Kindle-a bo tablet wypełnia
    > spokojnie jego funkcje a 8-10 godzin pracy po naładowaniu na zwykły
    > dzień pracy spokojnie wystarcza.

    Chyba malo CZYTASZ (!).
    Usilowalem czytac na tablecie - przeczytalem na nim kilkadziesiat
    ksiazek.
    Wady - meczyl mi sie wzrok i musialem wciaz miec w pogotowiu
    ladowarke. Po kilku miesiacach praktycznie przestalem korzystac i
    poszedl w odstawke.

    Po jakims czasie zrobilem kolejne podejscie do eksiazek i nabylem
    kindle.
    Bajka - komfort czytania zupelnie inny - praktycznie jak kartka
    papieru za szybką. Zupelnie inny odbior dla moich krotkowzrocznych
    oczu.
    czytam srednio 3-4 godziny dziennie, czasem krocej, czesto znacznie
    dluzej - naladowanie wystarcza mi na okolo 2 tygodnie. nie musze sie
    obawiac, ze po 2-3 godzinach pracy trzeba naladowac urzadzenie,
    niedoladowane dnia poprzedniego. Gotowe do dzialania w kazdej chwili
    lezy pod reka. Do tego bez problemow mozna np. zasnac z nim, czytajac
    w lozku, bez obawy, ze sie wyladuje.

    Do sprawdzania poczty i innych wspominanych czynnosci poslowie maja
    juz inne urzadzenia - notebooki, smartfony, komputery stacjonarne,
    asystentow w biurach poselskich. Do komfortowego czytania sluzy
    epapier. Do innych funkcji aktualna jego generacja jeszcze specjalnie
    sie nie nadaje. podobnie jak stos dokumentow, ktore zastepuej, rowniez
    nadaje sie tylko do przeczytania, a nie do np. telefonowania czy
    odbierania maila.