  • Data: 2012-10-05 16:29:19
    Temat: Re: Czy na Ipadzie nie da się normalnie wyświetlić PDFa?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Oct 2012 15:34:46 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Jakoś przy intensywnym użytkowaniu nie zauważyłem tego.

    To moze zeby nie zgadywac kto ile się lampi w ekranik czytajac -- zdarza
    Ci się czytac z ekranu po 3h? 8h? kilkanascie godzin?

    > Inna sprawa że widzę że większość ludzi ma ustawione tablety na
    > maksymalna jasność co jest absolutnie niepotrzebne a wzrok mocno
    > męczy.

    Jezeli czytasz w ciemnym pomieszczeniu, mozesz sobie LCD podswietlic
    minimalnie. Jezeli jest jasno, to mozesz sobie wyobrazic ze czytasz, bo
    na ekranie g* widac bez mocnego podswietlenia.

    BTW, wyobraz sobie, ze nie Ty pierwszy byles u okulisty, jak i nie
    pierwszy wpadles na to, iz podswietlenie LCD mozna regulowac.

    > A mam nie stosunkowo prostą krótko- czy dalekowzroczność tylko wadę
    > która powoduje że na jedno oko prawie nie widzę.

    AMD?

    > Tyle że zwróć uwagę na wymiary ekranu. Kindel (poza DX) to jest 6 cali.
    > Większość tabletów (w tym iPad-y dla posłów) sę większe. Plus mają
    > bardziej skomplikowana budowę. Stąd też większa masa.

    Kindle fizycznie jest mniej-wiecej wielkosci 7" pada. Pady są zauwzalnie
    ciezsze. Pady ~10" ważą AFAIR ok. 0.5kg. Serio mozna to trzymac te 10h
    na wyciagnietych rekach? (tak, wiem, chodzisz na siłkę i ja tez mam isc,

    Kolejna rzecza, ktora rzutuje na wygode dlugiego czytania -- w kindlu do
    przewracania stron są przyciski po obu stronach, macany ekran albo
    trzeba tapnąć z boku (kciuk dretwieje), albo majtac paluchem po ekranie.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns