  • 81. Data: 2024-06-10 12:36:28
    Temat: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.06.2024 o 11:12, Cavallino pisze:

    > Myślący człowiek wie, że taki zapis połączony z brakiem rozróżnienia co
    > jest drogą i skrzyżowaniem co nim nie jest, dawałby pierwszeństwo
    > każdemu traktorowi wjeżdżającego wjazdem z pola na drogę główną i
    > konieczność wyhamowania ruchu z 90 do 0 w takim przypadku.
    > A takie wjazdy są w szczerym polu co kilkaset metrów najczęściej.

    Ale co z tego? Nikt nie będzie szukał statusu drogi w księgach
    wieczystych tylko naocznie ocenia jaka to droga. Jak coś wygląda na
    skrzyżowanie to nim jest. I te wjazdy niestety wyglądają na skrzyżowania
    z czego wcale nie wynika, że na głównej się zatrzymujemy. Bo na głównej
    jest oznakowanie, które wskazuje pierwszeństwo. I właśnie z zasady nie
    traktujemy drogi z prawej jako posiadającej pierwszeństwo a tylko wtedy
    jak na to wskazuje oznakowanie.

  • 82. Data: 2024-06-10 12:38:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-06-2024 o 12:27, Akarm pisze:

    > Od tego (czyli od regulowania pierwszeństwa na skrzyżowaniach, które
    > teraz są "nieskrzyżowaniami") są znaki drogowe - punkt 2. 2).

    Które właśnie postulujesz rozmnożyć na każdą sytuację braku skrzyżowania
    nieprawdaż?

    > Czy może być w tym coś niejasnego?

    Tak, ilość dodatkowych milionów znaków które trzeba by postawić.

  • 83. Data: 2024-06-10 12:52:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Jun 2024 10:22:50 +0200, w <v46d52$m96$1@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Ma to piszę, że ma być ze znaku a nie z zasady.

    "Miliony znaków -- tego nam brakuje najbardziej :D"

    A na papierze toaletowym niech piszę, że jest do d***

  • 84. Data: 2024-06-10 12:53:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Jun 2024 06:16:03 +0200, w <v45um3$977$1@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > nie chodzi o znak a o brak znaku na pozostałych wlotach. Trudno z tym
    > dyskutować, gdyż tak wymyślił ustawodawca, że powinny tam być.

    Czy brak znaku na pozostałych wylotach wprowadzał kogoś w błąd?

  • 85. Data: 2024-06-10 13:00:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Jun 2024 06:20:34 +0200, w <v45uui$977$2@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Przecież i napisałem - jako wyjazd z parkingu.

    A przemawiało za tym co?

  • 86. Data: 2024-06-10 13:00:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Jun 2024 07:59:32 +0200, w <v464o4$ufh$7@news.chmurka.net>, Robert
    Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > O czym piszesz? O linii ciągłej? Jasno zapisano, że nie można nawet się
    > zatrzymać.

    Jasno zapisano, że można.

  • 87. Data: 2024-06-10 13:17:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.06.2024 o 12:52, r...@k...pl pisze:

    > "Miliony znaków -- tego nam brakuje najbardziej :D"

    Znaki już są. Nowe niczego nie wniosą.

    > A na papierze toaletowym niech piszę, że jest do d***

    O to to, jak wyżej.

  • 88. Data: 2024-06-10 14:28:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > A jak cztery białe skody podjadą jednocześnie? ;)

    W zależności od refleksu:
    1) stoją i czekają na "jelenia", który pierwszy wyjedzie na środek
    2) jeden jest sprytny i szybszy od pozostałych

    Wczoraj tak miałem na skrzyżowaniu typu "T". Jechałem prosto, ten z
    przeciwka czekał na mnie, bo chciał skręcić, a ten z prawej czekał Hanna
    Gronkiewicz Waltz na co, bo chyba miał zamiar skręcić w prawo, czyli tam
    gdzie ja jechałem. Oceniłem sytuacją, i po stwierdzeniu głąbowatości
    tego z prawej, szybko przejechałem, a oni już sobie wtedy poradzili. :D

    --
    -
    Akarm

  • 89. Data: 2024-06-10 17:19:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 10:42, io pisze:

    > A to zależy co robiliśmy w wybory. Jak daliśmy pełnomocnictwo by za nas
    > te zrzutki zakładać no to je mamy.

    Nie zależy - podobno masz taką umowę społeczna że jak państwo wydyma
    szreka a szrek wygra w sądzie to ty się zrucasz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2024-06-10 17:24:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 10:31, io pisze:

    > To nie jest kwestia apelacji tylko tego, że to jest postawione na
    > głowie. Najpierw powinien odpowiadać ten, który wykonuje coś zawodowo a
    > nie wywiązuje się a dopiero potem amator, który ma prawo pomylić się.
    > Ale ludzie takich wybierają co im kary nakładają a tym co drogi robią
    > nie. W ogóle nie interesuje ich 'duch prawa'.

    Ta sprawa w ogóle nie powinna trafić do sądu.

    Ja powinienem zostać pouczony że mimo chujowego oznakowania to nie
    należy tam w przysłości parkować bo to skrzyżowanie a miasto powinno
    poprawić oznakowanie. I wszyscy by byli zadowoleni. Tymczasem ja mam
    ustalony stosunek do państwa a skrzyżowanie jest dalej chujowo oznaczone
    - czyli w sumie same straty.

    PS - pomijając już to że to _powinna_ być droga wewnętrzna - to _jest_
    pojazd do kilku bloków _przez_parking_ jak dziesiątki podobnych w
    okolicy i nie ma żadnego powodu żeby ta akurat była wyjątkiem,

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!