    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Date: Mon, 10 Jun 2024 12:36:28 +0200
    <d...@4...com>
    <v41gan$nb4$19$Robert_W@news.chmurka.net>
    <v...@4...com>
    <v43utj$7r5$1@news.chmurka.net> <v4411c$uf7$2@news.chmurka.net>
    <v442ap$b4q$1@news.chmurka.net> <v444r0$drs$2@news.chmurka.net>
    <v444v0$b4q$2@news.chmurka.net> <v445bu$eol$1@news.chmurka.net>
    <v447dq$gs1$1@news.chmurka.net> <v46f6i$nku$1@news.chmurka.net>
    <v46g1i$bnl$1@news.chmurka.net>

    W dniu 10.06.2024 o 11:12, Cavallino pisze:

    > Myślący człowiek wie, że taki zapis połączony z brakiem rozróżnienia co
    > jest drogą i skrzyżowaniem co nim nie jest, dawałby pierwszeństwo
    > każdemu traktorowi wjeżdżającego wjazdem z pola na drogę główną i
    > konieczność wyhamowania ruchu z 90 do 0 w takim przypadku.
    > A takie wjazdy są w szczerym polu co kilkaset metrów najczęściej.

    Ale co z tego? Nikt nie będzie szukał statusu drogi w księgach
    wieczystych tylko naocznie ocenia jaka to droga. Jak coś wygląda na
    skrzyżowanie to nim jest. I te wjazdy niestety wyglądają na skrzyżowania
    z czego wcale nie wynika, że na głównej się zatrzymujemy. Bo na głównej
    jest oznakowanie, które wskazuje pierwszeństwo. I właśnie z zasady nie
    traktujemy drogi z prawej jako posiadającej pierwszeństwo a tylko wtedy
    jak na to wskazuje oznakowanie.