  • 71. Data: 2024-06-10 06:20:34
    Temat: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 00:07, r...@k...pl pisze:

    > Ciekawi mnie jako co to postrzegałeś :)

    Przecież i napisałem - jako wyjazd z parkingu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2024-06-10 07:59:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 00:06, r...@k...pl pisze:

    > A to zależy czy zmuszałby auta czy nie.

    O czym piszesz? O linii ciągłej? Jasno zapisano, że nie można nawet się
    zatrzymać.

    Robert

  • 73. Data: 2024-06-10 10:22:50
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.06.2024 o 00:54, r...@k...pl pisze:

    > Nie znasz zasady prawej strony?

    Ma to piszę, że ma być ze znaku a nie z zasady.

  • 74. Data: 2024-06-10 10:31:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Jak nikogo, nas interesuje i Tobie kibicujemy.
    > Apelacja kosztuje pieniądze czy tylko czas?
    > Może zrzutka.pl? ;)

    To nie jest kwestia apelacji tylko tego, że to jest postawione na
    głowie. Najpierw powinien odpowiadać ten, który wykonuje coś zawodowo a
    nie wywiązuje się a dopiero potem amator, który ma prawo pomylić się.
    Ale ludzie takich wybierają co im kary nakładają a tym co drogi robią
    nie. W ogóle nie interesuje ich 'duch prawa'.

  • 75. Data: 2024-06-10 10:42:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.06.2024 o 22:49, Shrek pisze:

    > Już po - minął termin. W tym wypadku tylko czas (o ile bym sam siebie
    > reprezentował). Czasu mam mało i jest cenniejszy niż kilka stówek -
    > najbardziej wkurwiające bieganie na pocztę. Poprzednio walczyłem do
    > końca bo było o co - i się zrzuciliście na odszkodowanie, mimo że
    > zrzutki nie zakładaliście:P

    A to zależy co robiliśmy w wybory. Jak daliśmy pełnomocnictwo by za nas
    te zrzutki zakładać no to je mamy.

  • 76. Data: 2024-06-10 10:44:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.06.2024 o 00:09, r...@k...pl pisze:

    > Ale brak znaku na którejś odnodze niczego nie zmienia.
    > Tak samo jak istnienie znaku niczego nie zmieniło.
    >
    > (oprócz oczywiście tego, że powinno być na wszystkich)

    Ale w jakim temacie?

    Masz niedopełnienie obowiązków i ktoś kto robi to zajmuje się zawodowo
    powinien bardziej odpowiadać niż ten co amatorsko prowadzi pojazdy. Więc
    się pytam czy poniósł konsekwencje.

  • 77. Data: 2024-06-10 10:57:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 09.06.2024 o 14:33, Shrek pisze:

    > Widać źle do tego podchodzę. Dla mnie to powinno wyglądać po ludzku tak
    > Dobra - pan tam nie parkuję, zamiast mandatu to dam panu pouczenie a
    > swoją drogą to zgłoszę w gminie i dopilnuję żeby poprawili.

    Właśnie z powodu takich kierowców, prawo o ruchu drogowym zawiera tak
    dużo przepisów.
    Dla mnie nie musi być zapisanych takich prawideł, które są oczywiste dla
    każdego myślącego człowieka. Nigdy nie wpadłbym na pomysł parkowania w
    sposób utrudniający ruch drogowy komukolwiek - zarówno kierowcom, jak i
    pieszym.
    Dla mnie w zupełności wystarczające byłoby zapisanie dwóch artykułów:
    1. Obowiązuje ruch prawostronny.
    2. Hierarchia pierwszeństwa:
    1) zasada prawej strony
    2) znaki drogowe
    3) sygnalizacja świetlna
    4) kierujący ruchem
    Dla każdego normalnego (czyli myślącego) człowieka, jest to w zupełności
    wystarczające, nie trzeba nic więcej.

    --
    -
    Akarm

  • 78. Data: 2024-06-10 11:12:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-06-2024 o 10:57, Akarm pisze:

> [...]
    >  3) sygnalizacja świetlna
    >  4) kierujący ruchem
    > Dla każdego normalnego (czyli myślącego) człowieka, jest to w zupełności

    Myślący człowiek wie, że taki zapis połączony z brakiem rozróżnienia co
    jest drogą i skrzyżowaniem co nim nie jest, dawałby pierwszeństwo
    każdemu traktorowi wjeżdżającego wjazdem z pola na drogę główną i
    konieczność wyhamowania ruchu z 90 do 0 w takim przypadku.
    A takie wjazdy są w szczerym polu co kilkaset metrów najczęściej.

  • 79. Data: 2024-06-10 12:23:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 10:57, Akarm pisze:
    > 2. Hierarchia pierwszeństwa:
    >  1) zasada prawej strony

    A jak cztery białe skody podjadą jednocześnie? ;)

    Robert

  • 80. Data: 2024-06-10 12:27:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 11:12, Cavallino pisze:

> [...]
    > konieczność wyhamowania ruchu z 90 do 0 w takim przypadku.
    > A takie wjazdy są w szczerym polu co kilkaset metrów najczęściej.

    Od tego (czyli od regulowania pierwszeństwa na skrzyżowaniach, które
    teraz są "nieskrzyżowaniami") są znaki drogowe - punkt 2. 2).
    Czy może być w tym coś niejasnego?

    --
    -
    Akarm