  • 31. Data: 2024-06-05 23:11:21
    Temat: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Jun 2024 20:08:04 +0200, w <v3q9i2$7cp$4$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > BTW - 2009 to była droga wewnętrzna;)
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2917071,20.9351114,3a
    ,75y,219.57h,85.21t/data=!3m7!1e1!3m5!1sTvIubKllAqjZ
    2CBUthGelw!2e0!5s20090901T000000!7i13312!8i6656?coh=
    205409&entry=ttu

    > A w 2011 to było "skrzyżowanie z drogą wewnętrzną;)
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2917233,20.9351047,3a
    ,27.3y,198.05h,85.86t/data=!3m7!1e1!3m5!1srkSD6ZxnP6
    e9LIgHxQaL8Q!2e0!5s20111001T000000!7i13312!8i6656?co
    h=205409&entry=ttu
    > - aż z ciekawości sprawiłem - "droga publiczna" między znakiem a
    > skrzyżowaniem ma 6,5 metra

    Idź sprawdzić w wykazie dróg kiedy została wciągnięta do dróg publicznych :)
    Bo publiczna jest: https://i.imgur.com/eR5gvcP.png

  • 32. Data: 2024-06-06 06:37:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 22:57, r...@k...pl pisze:

    > No, ale to chyba nie była droga wewn.
    > To było grzecznie przyjąć, a buta została ukarana :)

    Ale ja nie mówię, że była, tylko że skrzyżowanie jest nieprawidłowo
    oznaczone (znak na jednym wlocie to gorzej niż na żadnym, bo jest
    dowodem że powinno być na wszystkich). Co jest co najmniej istotną
    okolicznością łagodzącą.

    No nic - tania cena na pozbycie się zludzeń jakie są stosunki między
    państwem i mną i przypomnienie sobie przyslowia o bogu i fidelu.

    > A mnie dziś Strasz Mjeiska anulowała 3 mandaty za parkowanie :D

    Ja ten dostałem zapewne za to że drugi pani musiała anulować - bo był
    tak absurdalny że aż strażnik z sąsiedniego biurka jej powiedział że nie
    ma racji (czy znak zakazu parowania, zeszta nieprzepisowy dotyczy miejsc
    wyznaczoych). Po tym przy drugim pani powiedziała że nie będzie słuchać
    moich wyjaśnień i nawet nie zapytała kto prowadził.

    > Odpaliła jakiś geoportal, poszukała ukicy (nie znalazła, ale z moją pomocą już
    > tak), a tam... na zdjęciu sat. stoi mój samochód tak samo jak na ich
    > słitfociach. I jeszcze mieści się w jakimś "prostokącie" (domyślam się, że
    > terenu prywatnego/działki).

    Geoportal jest teoretycznie bez znaczenia - KW mówi że trzeba ci
    przypisać winę w momencie poprłniania czynu - w momencie kierujesz się
    znakami nie geoportalem. Znaczy tyle teoria, bo jak widzisz....

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2024-06-06 11:55:11
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Taki anty T-6? Nie ma takiego.

    No ale ... gdyby nie było nieskrzyżowań to i znak nie byłby potrzebny.

  • 34. Data: 2024-06-07 09:56:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Jun 2024 06:37:20 +0200, w <v3redv$k21$1$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > oznaczone (znak na jednym wlocie to gorzej niż na żadnym, bo jest
    > dowodem że powinno być na wszystkich). Co jest co najmniej istotną

    Ale jaki znak? Na skrzyżowaniu w ogóle nie musi być znaków.

    > No nic - tania cena na pozbycie się zludzeń jakie są stosunki między
    > państwem i mną i przypomnienie sobie przyslowia o bogu i fidelu.

    Proponowali łagodny wymiar kary, ale wybrałeś walkę do ostatniej złotówki :)

    > Geoportal jest teoretycznie bez znaczenia - KW mówi że trzeba ci
    > przypisać winę w momencie poprłniania czynu - w momencie kierujesz się
    > znakami nie geoportalem. Znaczy tyle teoria, bo jak widzisz....

    Droga była prawidłowo oznakowana jako wewn., tylko powstały rozbieżności gdzie
    się ta droga zaczyna. Geoportal pokazał, gdzie zaczyna się droga prywatna, a
    tam to Straż Miejska nie może interweniować :) (poza pewnymi wyjątkami)

  • 35. Data: 2024-06-07 18:06:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 05.06.2024 o 10:13, Cavallino pisze:

    > Ale nie tak jak piszesz.
    > Raczej jakoś ogólnie, żeby nadznakozę wyeliminować.

    Kuźqwa, ludziom trzeba na piechotę...
    Po prostu nie powinno istnieć coś takiego, jak "nieskrzyżowanie". Każde
    przecięcie dróg powinno być skrzyżowaniem, bez jakichś idiotycznych
    wyjątków.
    Jadę sobie, z prawej strony mam drogę do "nieskrzyżowania". Ale że nie
    jestem na bieżąco ze statusami dróg w tej okolicy, to nie wiem, że to
    jakaś droga wewnętrzna i zatrzymuję się udzielając pierwszeństwa
    pojazdowi z prawej strony. Pojazd z mojej prawej wie, że wyjeżdżając z
    drogi wewnętrznej nie ma pierwszeństwa, więc zatrzymuje się, żebym
    przejechał. I tak stoimy blokując ruch. Aż wreszcie, ponaglani
    klaksonami wkurwionych kierowców ruszamy i bum!
    Chcemy więcej "nieskrzyzowań"!

    --
    -
    Akarm

  • 36. Data: 2024-06-08 06:56:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-06-2024 o 18:06, Akarm pisze:

    > Kuźqwa, ludziom trzeba na piechotę...
    > Po prostu nie powinno istnieć coś takiego, jak "nieskrzyżowanie".

    Gdzieś zaprzeczałem?

  • 37. Data: 2024-06-08 07:54:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.06.2024 o 09:56, r...@k...pl pisze:

    > Ale jaki znak? Na skrzyżowaniu w ogóle nie musi być znaków.

    Jeszcze raz - jeśli projektant uzna że skrzyżowanie nie jest
    wystarczająco postrzegane przez kierowców jako skrzyżowanie to stawia. I
    teraz skup się - _na_wszystkich_wlotach_. Znak był na jednym - czyli
    wprost jest dowód na to że projektant uznał ze to skrzyżowanie wymaga
    znaków. Ale od "mojej strony" go nie postawił.

    > Proponowali łagodny wymiar kary, ale wybrałeś walkę do ostatniej złotówki :)

    Nie do końca - mogłem apelować ale mi się po prostu nie chciało...

> [...]
    > tam to Straż Miejska nie może interweniować :) (poza pewnymi wyjątkami)

    Geoportal (w teorii) nie ma wpływmu na twoją winę bądź niewinność.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-06-08 08:45:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 7 Jun 2024 18:06:32 +0200, w <v3vb69$19f$1@news.chmurka.net>, Akarm
    <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Po prostu nie powinno istnieć coś takiego, jak "nieskrzyżowanie". Każde
    > przecięcie dróg powinno być skrzyżowaniem, bez jakichś idiotycznych
    > wyjątków.

    :D :D :D

    I nie powinno być dróg wewnętrznych :D

  • 39. Data: 2024-06-08 08:49:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 8 Jun 2024 07:54:44 +0200, w <v40rn4$crd$1@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > wprost jest dowód na to że projektant uznał ze to skrzyżowanie wymaga
    > znaków. Ale od "mojej strony" go nie postawił.

    A jaki był znak?

    > Nie do końca - mogłem apelować ale mi się po prostu nie chciało...

    Szkoda. Prawdziwy Polak walczy do końca :)

    > Geoportal (w teorii) nie ma wpływmu na twoją winę bądź niewinność.

    Mogła zerknąć do wykazu dróg publicznych/wewnętrznych, ale to samo można
    odczytać z geoportalu.

  • 40. Data: 2024-06-08 08:50:42

    Thu, 6 Jun 2024 11:55:11 +0200, w <v3s120$37t$1$niusy.pl@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > No ale ... gdyby nie było nieskrzyżowań to i znak nie byłby potrzebny.

    Tak jest! I każdy rolnik wyjeżdżający z pola miałby pierwszeństwo :D