    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Date: Fri, 07 Jun 2024 09:56:59 +0200

    Thu, 6 Jun 2024 06:37:20 +0200, w <v3redv$k21$1$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale ja nie mówię, że była, tylko że skrzyżowanie jest nieprawidłowo
    > oznaczone (znak na jednym wlocie to gorzej niż na żadnym, bo jest
    > dowodem że powinno być na wszystkich). Co jest co najmniej istotną
    > okolicznością łagodzącą.

    Ale jaki znak? Na skrzyżowaniu w ogóle nie musi być znaków.

    > No nic - tania cena na pozbycie się zludzeń jakie są stosunki między
    > państwem i mną i przypomnienie sobie przyslowia o bogu i fidelu.

    Proponowali łagodny wymiar kary, ale wybrałeś walkę do ostatniej złotówki :)

    > Geoportal jest teoretycznie bez znaczenia - KW mówi że trzeba ci
    > przypisać winę w momencie poprłniania czynu - w momencie kierujesz się
    > znakami nie geoportalem. Znaczy tyle teoria, bo jak widzisz....

    Droga była prawidłowo oznakowana jako wewn., tylko powstały rozbieżności gdzie
    się ta droga zaczyna. Geoportal pokazał, gdzie zaczyna się droga prywatna, a
    tam to Straż Miejska nie może interweniować :) (poza pewnymi wyjątkami)