    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy można zaparkować w tym miejscu?
    Date: Thu, 6 Jun 2024 06:37:20 +0200

    W dniu 05.06.2024 o 22:57, r...@k...pl pisze:

    > No, ale to chyba nie była droga wewn.
    > To było grzecznie przyjąć, a buta została ukarana :)

    Ale ja nie mówię, że była, tylko że skrzyżowanie jest nieprawidłowo
    oznaczone (znak na jednym wlocie to gorzej niż na żadnym, bo jest
    dowodem że powinno być na wszystkich). Co jest co najmniej istotną
    okolicznością łagodzącą.

    No nic - tania cena na pozbycie się zludzeń jakie są stosunki między
    państwem i mną i przypomnienie sobie przyslowia o bogu i fidelu.

    > A mnie dziś Strasz Mjeiska anulowała 3 mandaty za parkowanie :D

    Ja ten dostałem zapewne za to że drugi pani musiała anulować - bo był
    tak absurdalny że aż strażnik z sąsiedniego biurka jej powiedział że nie
    ma racji (czy znak zakazu parowania, zeszta nieprzepisowy dotyczy miejsc
    wyznaczoych). Po tym przy drugim pani powiedziała że nie będzie słuchać
    moich wyjaśnień i nawet nie zapytała kto prowadził.

    > Odpaliła jakiś geoportal, poszukała ukicy (nie znalazła, ale z moją pomocą już
    > tak), a tam... na zdjęciu sat. stoi mój samochód tak samo jak na ich
    > słitfociach. I jeszcze mieści się w jakimś "prostokącie" (domyślam się, że
    > terenu prywatnego/działki).

    Geoportal jest teoretycznie bez znaczenia - KW mówi że trzeba ci
    przypisać winę w momencie poprłniania czynu - w momencie kierujesz się
    znakami nie geoportalem. Znaczy tyle teoria, bo jak widzisz....

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!